nevi Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 wyczysc ta niebieska wtyczke pozadnie Próbowałem, nadal to samo. Lekko rusze i jest dobrze, gdzies ma dołku się przestawi i to samo. Ile kosztuje ta wtyczka (czujnik?) I trudna w wymianianie?
wierzbickidariusz Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Witam. Ja miałem coś takiego że silnik po nagrzaniu miał 90*c, ale raz na jakiś czas szczególnie na postoju zwiększał obroty na 2-3 sec. ponad 3000 obr. nie mogłem tego wykryć. Kiedyś byłem podpięty kabelkiem i stałem na dwóch punktach temperatury na zegary i temperatury na komputer. Podczas wzrostu obrotów czujnik na komputer pokazał -40*C a na zegary trzymał temp. po chwili spadał do właściwego. Wymiana czujnika pomogła. Jeżdżę już 7 lat i jest git. Porównaj sobie różnice " Wskazania G62 (temperatura silnika dla komputer) odczytujemy w [01 – Engine] potem [Meas. Blocks – 08] i log grupy 007. 4poz. Silnik zimny temperatura cieczy powinna być zbliżona do temperatury otoczenia.- Wskazania G2 (temperatura silnika dla zegarów) odczytujemy w [17 – Instruments] potem [Meas. Blocks – 08] i log grupy 003 Polecam i powodzenia. To napewno czujnik. http://sprawdz.auto.pl/sprawdzenie-termostatu-oraz-czujnika-temperatury-g62/
nevi Opublikowano 23 Października 2017 Autor Opublikowano 23 Października 2017 Czujnik zmieniony, jestem w fazie testów od dwóch dni i jest OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się