electonix 0 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Witam, Podczas jazdy odczuwalne są drgania wewnątrz auta szczególnie nasilone przy prędkości 100-120km/h wtedy tak trzęsie że napisy na nawigacji zamocowanej na szybie są nieczytelne. Drgania zanikają przy wyższych prędkościach i wyższych obrotach. Mechanik wykrył luzy na półosi- przebub wewn. Wymieniona została kompletna półoś lewa na nową - bez zmian. Opony wyważone, felgi proste. Ponadto podczas hamowania przy niższych prędkościach szczególnie podczas zatrzymywania i ruszania z miejsca słychać takie jedno, dwa, czasami trzy pojedyncze pukanie właśnie w lewym przodzie, ten sam dźwięk występuje również podczas manewrowania na parkingach przy skręcaniu kołami podczas jazdy wprost i do tyłu. Czy ktoś miał podobną usterkę i ją zdiagnozował? U mechanika zostawiłem już 750zł który miał usunąć konkretnie tą usterkę, za wymianę półosi na nową wziął 750zł, stara zdemontowana półoś faktycznie miała duże luzy bo dostałem ją do wglądu po demontażu ale opisane przeze mnie usterki jak były tak są w dalszym ciągu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 15 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) przepraszam, dodałem post w błędnej kategorii, proszę o przeniesienie Edytowane 15 Października 2017 przez electonix błędna kategoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedros_22 0 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Opon się nie wywaza tylko kola Nie masz żadnych luzów w zawieszeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 15 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 pedros_22 nie mam luzów, przed wymianą sprawdzali auto na warsztacie i na stacji diagnostycznej bo mają obok. Łączniki stabilizatorów też wcześniej wymieniałem na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedros_22 0 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 To nie będzie wina wyważenia bo to narasta przy zwiększaniu prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedros_22 0 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 A na niższych biegach też masz ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 15 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 pedros_22 nie, to jest tylko na piątym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedros_22 0 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Rozpędz auto do tych drgań i daj luz jeżeli będzie cisza masz problem z przeniesieniem napędu może drugą półoś wariuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 15 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Największe drgania są przy prędkościach 100-120km/h przy niższych obrotach silnika (3.0 benz. ASN) a największe epicentrum drgań jest jak sie wrzuci na luz przy tych prędkościach jak jade tak 180km/h na autostradzie na wyższych obrotach to drgania zanikają całkowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedros_22 0 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 A gdy zaczniesz hamować jest lepiej czy gorzej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się