Skocz do zawartości

electonix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O electonix

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

288 wyświetleń profilu

Osiągnięcia electonix

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Spróbuję z tym powalczyć, silniczek już kupiłem. Wymieniam bo oparcie fotela przestało działać. Poprostu silnik nie reaguje na przyciski, a oparcie zatrzymało się w pozycji w pół leżącej . Rzadko jeżdżę tym autem i ta usterka utrzymuje się od dwóch lat w końcu postanowiłem zrobić z tym porzadek. Z Twojego opisu wnioskuję że będzie ciężko i łatwiej chyba byłoby kupic inny fotel i przelożyć tylko tapicerkę z mojego
  2. Witam wszystkich. Potrzebuję pomocy przy wymianie silniczka regulacji oparcia fotela pasażera. Tylna osłona została już zdjęta z siedzenia i silniczek zlokalizowany ale poszukuje linków gdzie są jakieś manuale (foto porady, filmiki) jak wymontować ten silniczek z mechanizmem Chodzi dokładnie o ten silniczek - SILNICZEK REGULACJI FOTELA AUDI A4 B6 8D0959761E 7715634695 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 70 zł - SILNICZEK REGULACJI FOTELA AUDI A4 B6 8D0959761E (7715634695). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  3. Witam po upływie dłuższego czasu. Oddałem auto do elektryka. Wymienił wiązkę przewodów która umiejscowiona jest na "rusztowaniu dachu" ta która jest narażona na najwieksze wygięcie podczas składania i póki co jest ok. Zamyka się normalnie ale został jeszcze błąd "błędna adaptacja" i po zamknięciu miga ta kontrolka czasami i szyby sie nie domykają do krawędzi po zamknięciu dachu cyklicznie tylko trzeba przyciskiem je domykac. Jak pozbyć sie tego błędu "błędna adaptacja dachu" ? Z pozycji VCDS kasowanie nic nie daje.
  4. Największe drgania są przy prędkościach 100-120km/h przy niższych obrotach silnika (3.0 benz. ASN) a największe epicentrum drgań jest jak sie wrzuci na luz przy tych prędkościach jak jade tak 180km/h na autostradzie na wyższych obrotach to drgania zanikają całkowicie
  5. Witam, Podczas jazdy odczuwalne są drgania wewnątrz auta szczególnie nasilone przy prędkości 100-120km/h wtedy tak trzęsie że napisy na nawigacji zamocowanej na szybie są nieczytelne. Drgania zanikają przy wyższych prędkościach i wyższych obrotach. Mechanik wykrył luzy na półosi- przebub wewn. Wymieniona została kompletna półoś lewa na nową - bez zmian. Opony wyważone, felgi proste. Ponadto podczas hamowania przy niższych prędkościach szczególnie podczas zatrzymywania i ruszania z miejsca słychać takie jedno, dwa, czasami trzy pojedyncze pukanie właśnie w lewym przodzie, ten sam dźwięk występuje również podczas manewrowania na parkingach przy skręcaniu kołami podczas jazdy wprost i do tyłu. Czy ktoś miał podobną usterkę i ją zdiagnozował? U mechanika zostawiłem już 750zł który miał usunąć konkretnie tą usterkę, za wymianę półosi na nową wziął 750zł, stara zdemontowana półoś faktycznie miała duże luzy bo dostałem ją do wglądu po demontażu ale opisane przeze mnie usterki jak były tak są w dalszym ciągu.
  6. pedros_22 nie mam luzów, przed wymianą sprawdzali auto na warsztacie i na stacji diagnostycznej bo mają obok. Łączniki stabilizatorów też wcześniej wymieniałem na nowe
  7. Witam, Podczas jazdy odczuwalne są drgania wewnątrz auta szczególnie nasilone przy prędkości 100-120km/h wtedy tak trzęsie że napisy na nawigacji zamocowanej na szybie są nieczytelne. Drgania zanikają przy wyższych prędkościach i wyższych obrotach. Mechanik wykrył luzy na półosi- przebub wewn. Wymieniona została kompletna półoś lewa na nową - bez zmian. Opony wyważone, felgi proste. Ponadto podczas hamowania przy niższych prędkościach szczególnie podczas zatrzymywania i ruszania z miejsca słychać takie jedno, dwa, czasami trzy pojedyncze pukanie właśnie w lewym przodzie, ten sam dźwięk występuje również podczas manewrowania na parkingach przy skręcaniu kołami podczas jazdy wprost i do tyłu. Czy ktoś miał podobną usterkę i ją zdiagnozował? U mechanika zostawiłem już 750zł który miał usunąć konkretnie tą usterkę, za wymianę półosi na nową wziął 750zł, stara zdemontowana półoś faktycznie miała duże luzy bo dostałem ją do wglądu po demontażu ale opisane przeze mnie usterki jak były tak są w dalszym ciągu.
  8. Witam, Dzisiaj podczas zamykania dachu (cabrio) miałem powstał problem Po naciśnięciu przycisku zamykania wszystko szło książkowo jak zawsze, problem pojawił się przy ostatnim ruchu podczas dojścia górnej/przedniej krawędzi dachu do ramy szyby, zaczepy które zawsze się zakotwiczają w ramie nie zakotwiczyły się i nie było domknięte. Potem już nic zero reakcji po próbie naciśnięcia przycisku otwierania lub zamykania, jedynie co to szyby się chowały. Wyciągnąłem klucz do manualnego otwierania/zamykania dachu i dociągnąłem te zaczepy do dachu - efekt był taki że zniknęła kontrolka i informacja o otwartym dachu i można powiedzieć że dopiero wtedy proces zamykania był w pełni zakończony. No ale postanowiłem go potem znowu otworzyć jednak bez skutku po włączeniu przycisku jedynie szyby się otwierały, i jakieś delikatne tyknięcie słyszane z tylnej części auta. Więc postanowiłem mu troche pomóc znowu poluzowując górne zaczepy dachu od ramy i jeszcze trochę go podniosłem manualnie do pionu (górną część) No i potem przyciskiem chciałem spróbować i poszedł troche do tyłu (myślę sobie sukces) ale euforia nie trwała zbyt długo bo tylna pokrywa się otworzyła, szyba również się uniosła, przednia część troche poszła do góry i na tym koniec dach zaczął się zacinać nie otworzył się do końca, proces zamykania nie był płynny jak zawsze aż w końcu przestał reagować na przyciski (zero ruchu) W chwili obecnej zamknąłem go manualnie ale kontrolka o otwartym dachu i informacja nadal się wyświetla, do tego jeszcze ten dźwięk Co polecacie zrobić żeby przywrócić go do sprawności? Mam to auto już trzeci rok i nigdy nie było wcześniej tego problemu
  9. dzięki za schemat. Po obejrzeniu zakładam że to będzie numer 4 Jutro sprawdzę
  10. tak, działało przedtem bez problemów przez dwa lata dopiero od kilku miesięcy jest niesprawne mam cabrio, przez pomylke zaznaczylem sedan elektryk skasowal wszystkie bledy fotele el. fabrycznie oryginalne (nie dokładane) "jak wybierasz mu jakikolwiek z zapamiętanych ustawień fotela" fotele wracaly do ustawien z tego co pamietam na poczatku jak sie otworzy auto fotel kierowcy na 100% ale czy pasazera to nie pamiętam w ogóle nie pamiętam jak to sprawdzić tym autem jeżdże raz na tydzien w zalaczniku pzesylam zdjecie przelacznikow
  11. no tak ale pozostałe funkcje czyli regulacja zagłówka i siedziska i regulacja odcinka lędźwiowego to wszystko działa przestała tylko działać regulacja oparcia i cały czas jest w pozycji prawie leżącej
  12. Dzięki BeyerBrown, miałeś racje. Po wymianie opon problem ustąpił okazało się jedna opona miała "balon" na bieżniku i kupiłem pare nowych
  13. Witam, Dzisiaj oddałem auto do elektryka żeby sprawdził przyczynę nie działającej regulacji oparcia fotela pasażera, Przy odbiorze auta stwierdził że do silniczka regulacji nie dochodzi prąd idący z modułu pamięci fotela i powiedział żeby taki moduł kupić numer kalalogowy - 8H0959760A Czy ktoś może potwierdzić że faktycznie powodem tej usterki jest uszkodzony moduł pamięci fotela ? Chciałbym mieć pewność przed zakupem żeby nie kupić tylko po to zeby zwrócić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...