golob Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 WITAM. mam wielki problem.kilka tygodni temu kupilem A4 b5 97r 1Z i wszystko bylo w porzadku do wczoraj. wczoraj to pierwszy raz silnik zaczal sie dziwnie trzasc ze az bujalo samochodem ( silnik byl cieply, a wibracje byly wyraznie odczuwalne, choc nie tak bardzo silne) jak nim wracalem w pewnym momencie oslabl. w pierwszej chwili pomyslalem ze moze pekl waz laczacy turbine i intercooler (mialem juz taki przypadek i objawy byly podobne) sprawdzilem , ale to nie to. kiedy dzisaj odpalilem zimny silnik, tak go zaczelo tak trzasc ze malo poduszek nie pourywal, a z wydechu chmura siwego dymu. kiedy wyciagnalem bagnet dym wydobywal sie se skrzyni korbowej, a po odkreceniy korka oleju jeszcze mocniej i pod wiekszym cisnieniem. co to moze byc ??? czy ktos mial juz taki przypadek? bardzo prosze o pomoc.
spetsnaz Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Prawdopodobnie doszło do pęknięcia tłoka. Wstawiaj auto na warsztat możliwie najszybciej.
golob Posted January 27, 2009 Author Posted January 27, 2009 to dosc powazna usterka a w najbardziej optymistycznym scenariuszu moze to byc tylko uszczelka pod glowica? auto juz stoi 3 tyg. na parkingu, bo musialem wyjechac i nie mialem kiedy tego zrobic. ale przed wyjazdem podjechalem do takiego speca od diesli w mojej okolicy i zaspiewal mi minimum 1500zl za naprawe, a jak znam zycie to po rozkreceniu dospiewa jeszcze z 500zl albo wiecej :( wiec chyba po powrocie wezme sie za to sam. latwo pewnie nie bedzie , ale napewno taniej. czy sa dostepne testery cisnienia wkrecane zamiast swiec zarowych? a jesli nie to jak sie demontuje wtryski w dieslu ? prosze o jakies wskazowki i z gory wszystkim dziekuje
wojtekce Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 testery są uniwersalne tylko zakładasz różne końcówki
golob Posted January 27, 2009 Author Posted January 27, 2009 wlasnie o to mi chodzi czy sa dostepne , bo na wtryski to na 100% widzialem . a na swiece jeszcze nie. tylko jeszcze nie wiem jak sie wtryski demontuje. prosze o jakies wskazowki.
wojtekce Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 jak popatrzysz na wtryskiwacze to nie bedziesz miał problemu z demontażem .odkrecasz rurki ,wyciągasz przelewy , odkręcasz wtrysk i wyciągasz w góre i po wszystkim
golob Posted January 27, 2009 Author Posted January 27, 2009 dzieki, brzmi latwo :> powinienem dac rade. dziekuje i pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now