Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja sztangi turbo


Kris38

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka macie pomysł jak dostać się do sztangi turbo ? Późno wstaje i delikatnie nie doładowuje. Za grom nie widać nic z góry ;/ może od dołu da się sztangę podkręcić , nie doładowuje mi delikatnie i nie wiem czy podkręcać sztangę turba czy całkiem wyjąc turbo i zawieść do ustawienia na maszynie lub ta pompka z manometrem ? Dziękuje
 
 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie się da to zrobić na aucie ale dostęp koszmarny, a jak masz zapieczone śruby od regulacji to marnie masz szansę, szybciej wyciągniesz turbo. Jeśli późno ci wstaje sprawdź czy nie masz nieszczelnosci w dolocie, najlepiej wrzuć logi z 002+115, 003+033

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez adrian242424
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze mam nadzieje ze dzialaja , jak widac turbo troszke za pozno wstaje i nie laduje zadanej wartosci doladowania czyli nie osiaga max doladowania dla bdb 1.8t i 163km.

Myslalem zeby podregulowac to sztanga na turbo , z odpietym zaworem n75 powinna ladowac 0,3bar a laduje tylko 0,2 wiec mysle ze grucha jest zle  wyregulowana. Jakie powinno byc max doladowanie dla bfb 0,65 czy 0,6bar? ile powinno ladowac zdrowe turbo np przy 2000/2200 obr?

115+118

https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34076

002+033

https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34077

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kris38 napisał:

Prosze mam nadzieje ze dzialaja , jak widac turbo troszke za pozno wstaje i nie laduje zadanej wartosci doladowania czyli nie osiaga max doladowania dla bdb 1.8t i 163km.

Myslalem zeby podregulowac to sztanga na turbo , z odpietym zaworem n75 powinna ladowac 0,3bar a laduje tylko 0,2 wiec mysle ze grucha jest zle  wyregulowana. Jakie powinno byc max doladowanie dla bfb 0,65 czy 0,6bar? ile powinno ladowac zdrowe turbo np przy 2000/2200 obr?

115+118

https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34076

002+033

https://log.malonetuning.com/spreadsheet/34077

Wg. mnie turbo jest git, trzyma zadane ciśnienie do końca wstaje troszeczkę za późno bo 0,5bara masz przy 2400 obr/min, powinno byc przy ~2200 obr/min, ale z tego co widzę masz korekty na ubogo (6%) wiec szukaj jakieś nieszczelności, może być też już przypchany kat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma jakies znaczenie to ze przy seri 163km odłożony drugi IC z bex ? Może przez to później wstaje turbo ? Dv sprawdziłem jest sprawne , umyje albo kupię nowy n75 bo sztangi gruszki nie ruszę patrzyłem dostęp jest fatalny :( szkoda bo z odpietym n75 pasuje mi 0,2 a powinnna 0,3 wiec pewnie problem tkwi w złym wyregulowaniu gruszki No chyba ze turbo lekko nie domaga, jeśli bym robił program to da się to doładowanie zniwelować mapa tak ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...