Mruczek1995 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Witam wszystkich. Nazywam się Mariusz i mam do was prośbę ,czy mógł by mi ktoś pomóc w diagnozie logów mojego 1.8t bfb 163 km ? Wykonałem logi według instrukcji ,3 bieg 2000 obr/min i gaz w podłoge . Logi jakie robiłem to 002, 033 oraz 115 Jestem nowy i proszę o wyrozumiałość . Znalazłem stronkę do wysyłania logów lecz ona nie działa ... Poniżej wstawiam 2 pliki , jeden to surowy który wypluł mi mój vag com a drugi to przygotowałem w exelu lecz nie wiem czy zrobiłem to dobrze więc wysyłam dwa . Z góry dziękuje Pozdrawiam wszystkich Mariusz Tu jest surowy log 1LOG-01-002-033-115.CSV A tu po obrobienu w exel'u LOG-01-002-033-115.CSV
zwonko Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 58 minut temu, Mruczek1995 napisał: według instrukcji ,3 bieg 2000 obr/min i gaz w podłoge . instrukcja mówi o 1500. 58 minut temu, Mruczek1995 napisał: a drugi to przygotowałem w exelu lecz nie wiem czy zrobiłem to dobrze nie zrobiłes tego dobrze, obrobienie tego to dwa kilkniecia. Logi wrzucaj na http://log.malonetuning.com/upload Szczelność dolotu a potem przepłwyka do podmianki.
Mruczek1995 Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) 17 minut temu, zwonko napisał: instrukcja mówi o 1500. nie zrobiłes tego dobrze, obrobienie tego to dwa kilkniecia. Logi wrzucaj na http://log.malonetuning.com/upload Szczelność dolotu a potem przepłwyka do podmianki. Dziękuje ... Możesz mi poradzić jak sprawdzić szczelność dolotu z góry dziękuje. A i mam pytanko jest możliwość oceny ile ten silnik na dzień dzisiejszy ma koni ? tak mniej więcej Po odczycie tego wykresu z tej stronki co podałeś ? Edytowane 29 Października 2017 przez Mruczek1995
zwonko Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Jest tego duzo na necie. W skrócie zapinasz kompresor do dolotu i sprawdzasz gdzie ucieka. Szukaj filmików na YT. Hasła: boost, leak, 1.8T. Na forum tez mnóstwo tematów i filmików o tym się przewinęło.
Mruczek1995 Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 Dziękuje za chęć pomocy zaraz poszukam. Orientujesz się może czy przepływomierz w 1.8t można jakoś wyczyścić czy raczej nie jest to możliwe ?
zwonko Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Można, próbować. Kąpiel w IPA, tj. alkoholu izopropylowym, w woreczku. Nie czyścić mechnicznie, nie dotykać, nie upuścić. Choć są tu tez tacy co czyszczą delikatnie mechanicznie, ale to bardzo bardzo bardzo delikatna rzecz i na prawdę łatwo uszkodzić. Prędzej taka kąpiel. Może być jeszcze specjalny spray do MAF. Inna rzecz, że rzadko pomaga i zazwyczaj na krótko. Tam się utlenia taki metal który to mierzy, czyli po prostu starość nie radość. Nie myśl o zamiennikach, używki... jak na prawdę nie masz kasy i masz trochę szczęścia.
Mruczek1995 Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 Rozumiem ... Oglądam właśnie filmiki z sprawdzania szczelności . Jak tylko przestanie padać I będę miał troche czasu to to ogarne . Bardzo Ci dziękuje Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się