Promasterduo Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Witam . Mam następujący problem mianowicie po wymianie oringu na pompie wtryskiwaczy Audi A4 B5 2000r 1,9tdi (AHU) i po złożeniu pompy, samochód nie chce odpalić . Odkręciłem tylko tylna część pompy i po wymianie oringu złożyłem wszystko tak jak było , nie ściągałem paska rozrządu . Pompa jest odpowietrzona , silnik kręci i nic się nie dzieje . Czy możliwe że na wtryskach jest za małe ciśniecie?
Hezen Posted November 6, 2017 Posted November 6, 2017 Luzowałeś nakrętki na wtryskach i kręciłeś? Powinna lecieć wacha, dokręcasz nakrętki i musi odpalić.Wysłane z OP3T 1
Promasterduo Posted November 6, 2017 Author Posted November 6, 2017 (edited) Poluzowałem nakrętki od wtrysków , paliwo leci . Lecz nadal nie odpala , pompa tłoczy paliwo na wtryski. Czy możliwe żer wtryski się zawiesiły i nie pompują mieszanki do cylindrów ? Edited November 6, 2017 by Promasterduo
Masterek Plasterek Posted January 29, 2018 Posted January 29, 2018 Witam . Czy udało się rozwiązać problem ? Mam podobnie po wymianie uszczelek na pompie nie odpala. Pompa się rozszczelnila i została wyjęte , rozebrana wyczyszczenia . Po złożeniu i włożeniu do auta z nowymi uszczelkami , odpowietrzeniu auto nie gada . Rozrząd ustawiony na znaki.
Promasterduo Posted January 29, 2018 Author Posted January 29, 2018 Rozwiązałem problem , okazało się że źle ( odwrotnie) włożyłem krzywkę znajdującą się w środku pompy i tłoczyła ona paliwo na inne cylindry niż powinna . Po odwróceniu jej i odpowietrzeniu układu samochód pali normalnie
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now