Promasterduo Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Witam . Mam następujący problem mianowicie po wymianie oringu na pompie wtryskiwaczy Audi A4 B5 2000r 1,9tdi (AHU) i po złożeniu pompy, samochód nie chce odpalić . Odkręciłem tylko tylna część pompy i po wymianie oringu złożyłem wszystko tak jak było , nie ściągałem paska rozrządu . Pompa jest odpowietrzona , silnik kręci i nic się nie dzieje . Czy możliwe że na wtryskach jest za małe ciśniecie?
Hezen Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Luzowałeś nakrętki na wtryskach i kręciłeś? Powinna lecieć wacha, dokręcasz nakrętki i musi odpalić.Wysłane z OP3T 1
Promasterduo Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Poluzowałem nakrętki od wtrysków , paliwo leci . Lecz nadal nie odpala , pompa tłoczy paliwo na wtryski. Czy możliwe żer wtryski się zawiesiły i nie pompują mieszanki do cylindrów ? Edytowane 6 Listopada 2017 przez Promasterduo
Masterek Plasterek Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Witam . Czy udało się rozwiązać problem ? Mam podobnie po wymianie uszczelek na pompie nie odpala. Pompa się rozszczelnila i została wyjęte , rozebrana wyczyszczenia . Po złożeniu i włożeniu do auta z nowymi uszczelkami , odpowietrzeniu auto nie gada . Rozrząd ustawiony na znaki.
Promasterduo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Rozwiązałem problem , okazało się że źle ( odwrotnie) włożyłem krzywkę znajdującą się w środku pompy i tłoczyła ona paliwo na inne cylindry niż powinna . Po odwróceniu jej i odpowietrzeniu układu samochód pali normalnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się