hakimbo Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Hej. Od nie dawnego czasu stałem się szczęśliwym posiadaczem a4 b5 quattro w manualu, lecz mam 2 małe problemy z układem kierowniczym i napędem... Tak więc przejdę do rzeczy czy to normalne w quattro że podczas ostrego ruszania z piskami (sprzęgło 4-6k obrotów i ostre puszczanie sprzęgła) słychać jakiś dziwny mocny stuk z tyłu, tak jakby z tylnego napędu, może jakaś podpora wału ma luz? dodam że to się dzieje tylko przy agresywnym ruszaniu, słychać bardzo głośny stuk z tyłu. Druga sprawa to wspomaganie kierownicy, zauważyłem że podczas ostrego uślizgu zazwyczaj na 1 biegu przy wciśniętym gazie do oporu i próbie skontrowania toru jazdy w drugą stronę wspomaganie tak jakby się totalnie wyłączą a nawet gorzej nie da się czasami skręcić kierownicy, czuć bardzo mocny opór który ustępuje dopiero około 2 sekundy po odpuszczeniu gazu. Pozdro!
DaveLove Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Co do pierwszego problemu to najprawdopodobniej do wymiany dyfer z torsenem. Tutaj masz temat opisany:
hakimbo Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 U mnie problem pojawia się tylko podczas ostrego ruszania, później już go nie ma, mogę jechać i kręcić go do woli i nic. Przy ostrym hamowaniu także się nic nie dzieje. Słychać tylko mocny głośny huk z tyłu przy ostrym ruszaniu :// Pozdro.
DaveLove Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 To na kanał i sprawdź stan poduszek. U siebie miałem rozerwaną poduchę dyferencjału. Po wymianie stuki minimalnie zmalały (przy zmianie biegów).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się