hakimbo Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Hej. Od nie dawnego czasu stałem się szczęśliwym posiadaczem a4 b5 quattro w manualu, lecz mam 2 małe problemy z układem kierowniczym i napędem... Tak więc przejdę do rzeczy czy to normalne w quattro że podczas ostrego ruszania z piskami (sprzęgło 4-6k obrotów i ostre puszczanie sprzęgła) słychać jakiś dziwny mocny stuk z tyłu, tak jakby z tylnego napędu, może jakaś podpora wału ma luz? dodam że to się dzieje tylko przy agresywnym ruszaniu, słychać bardzo głośny stuk z tyłu. Druga sprawa to wspomaganie kierownicy, zauważyłem że podczas ostrego uślizgu zazwyczaj na 1 biegu przy wciśniętym gazie do oporu i próbie skontrowania toru jazdy w drugą stronę wspomaganie tak jakby się totalnie wyłączą a nawet gorzej nie da się czasami skręcić kierownicy, czuć bardzo mocny opór który ustępuje dopiero około 2 sekundy po odpuszczeniu gazu. Pozdro!
DaveLove Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Co do pierwszego problemu to najprawdopodobniej do wymiany dyfer z torsenem. Tutaj masz temat opisany:
hakimbo Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 U mnie problem pojawia się tylko podczas ostrego ruszania, później już go nie ma, mogę jechać i kręcić go do woli i nic. Przy ostrym hamowaniu także się nic nie dzieje. Słychać tylko mocny głośny huk z tyłu przy ostrym ruszaniu :// Pozdro.
DaveLove Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 To na kanał i sprawdź stan poduszek. U siebie miałem rozerwaną poduchę dyferencjału. Po wymianie stuki minimalnie zmalały (przy zmianie biegów).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now