Jump to content
IGNORED

audi a5 b5 2.8 quattro - problem!?


Recommended Posts

Posted

Hej.

Od nie dawnego czasu stałem się szczęśliwym posiadaczem a4 b5 quattro w manualu, lecz mam 2 małe problemy z układem kierowniczym i napędem...

Tak więc przejdę do rzeczy czy to normalne w quattro że podczas ostrego ruszania z piskami (sprzęgło 4-6k obrotów i ostre puszczanie sprzęgła) słychać jakiś dziwny mocny stuk z tyłu, tak jakby z tylnego napędu, może jakaś podpora wału ma luz? dodam że to się dzieje tylko przy agresywnym ruszaniu, słychać bardzo głośny stuk z tyłu.

Druga sprawa to wspomaganie kierownicy, zauważyłem że podczas ostrego uślizgu zazwyczaj na 1 biegu przy wciśniętym gazie do oporu i próbie skontrowania toru jazdy w drugą stronę wspomaganie tak jakby się totalnie wyłączą a nawet gorzej nie da się czasami skręcić kierownicy, czuć bardzo mocny opór który ustępuje dopiero około 2 sekundy po odpuszczeniu gazu.

Pozdro!

Posted

Co do pierwszego problemu to najprawdopodobniej do wymiany dyfer z torsenem. Tutaj masz temat opisany:

 

Posted

U mnie problem pojawia się tylko podczas ostrego ruszania, później już go nie ma, mogę jechać i kręcić go do woli i nic.

Przy ostrym hamowaniu także się nic nie dzieje. Słychać tylko mocny głośny huk z tyłu przy ostrym ruszaniu ://

Pozdro.

Posted

To na kanał i sprawdź stan poduszek. U siebie miałem rozerwaną poduchę dyferencjału. Po wymianie stuki minimalnie zmalały (przy zmianie biegów).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...