Andrzejb5.1.8T Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Witam. Mam vw b5 1.8t AWt 2003r benzyna bez gazu przebieg 324tys i od dłuższego czasu zapalal się i gasl check teraz świeci non stop. Przy próbie usunięcia błędu powoduje że przez około godzinę samochodów dziwnie zachowuje się tzn. Ja gaz w podłogę obroty Max 3tys i nie chce więcej opuszczanie dodawanie gazu nie pomaga. Po chwili zalapuje i jedzie normalnie cisnedo 5tys odpuszczam chce przyspieszyć a on dalej podobnie reaguje po jakiejś godzinie jazdy normuje się a chceck zapala się po 2 czasami 3 dniach. mam taki wykaz. Nie wiem za co się wziąć u jak samemu bez specjalistycznego sprzętu mogę samemu to sprawdzić. Świece wymieniłem filtra paliwa i powietrza też. Zatankuje do pełna auto kasuje błąd myślę sobie może lewe powietrze w pompę bierze ale dalej tak samo. Pzdr Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
zwonko Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) Błąd ubogiej mieszanki, standard. Może być dziura, jakaś nieszczelność, może nie dawać rady pompa. Może maf zaniża. Najlepiej załatwić kabel laptopa vag-com j zrobić logi. Bez "sprzętu" można demontować dolot odmę itp i szukać dziur. Można metoda na papierosa sprawdzić. Można metoda na PLAK. Ale najdokładniej to ciśnieniowo kompresorem. Można poszukać dziur w wydechu. Edytowane 17 Listopada 2017 przez zwonko
Andrzejb5.1.8T Opublikowano 17 Listopada 2017 Autor Opublikowano 17 Listopada 2017 Ok. Sprawdzę dziurę to mam na tej elastycznej jest lekko peknieta. Ale to żeby A tak wariowal samochód tam dalej nie ma żadnych czujników przecież ... Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się