Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam. Mam vw b5 1.8t AWt 2003r benzyna bez gazu przebieg 324tys i od dłuższego czasu zapalal się i gasl check teraz świeci non stop. Przy próbie usunięcia błędu powoduje że przez około godzinę samochodów dziwnie zachowuje się tzn. Ja gaz w podłogę obroty Max 3tys i nie chce więcej opuszczanie dodawanie gazu nie pomaga. Po chwili zalapuje i jedzie normalnie cisnedo 5tys odpuszczam chce przyspieszyć a on dalej podobnie reaguje po jakiejś godzinie jazdy normuje się a chceck zapala się po 2 czasami 3 dniach. mam taki wykaz. Nie wiem za co się wziąć u jak samemu bez specjalistycznego sprzętu mogę samemu to sprawdzić. Świece wymieniłem filtra paliwa i powietrza też. Zatankuje do pełna auto kasuje błąd myślę sobie może lewe powietrze w pompę bierze ale dalej tak samo. Pzdr66be7ed6ae5580024ef8757cc63c2fd4.jpg

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Posted (edited)

Błąd ubogiej mieszanki, standard. Może być dziura, jakaś nieszczelność, może nie dawać rady pompa. Może maf zaniża. Najlepiej załatwić kabel laptopa vag-com j zrobić logi.

Bez "sprzętu" można demontować dolot odmę itp i szukać dziur. Można metoda na papierosa sprawdzić. Można metoda na PLAK. Ale najdokładniej to ciśnieniowo kompresorem. Można poszukać dziur w wydechu.

Edited by zwonko
Posted

 

Ok. Sprawdzę dziurę to mam na tej elastycznej jest lekko peknieta. Ale to żeby A tak wariowal samochód tam dalej nie ma żadnych czujników przecież ...  

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...