BartoszBB Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) Witam majstrów oraz innej maści ,,fachowców'' Problem jest następujący po kupnie mojej A4 nie było ręcznego w lewym tylnim kole wymieniłem tarcze z klockami z tyłu na obu osiach oraz wymieniłem uszkodzoną linkę ręcznego ( pękniety pancerz). Wszystko ładnie poskładane zacisk lewy odbija prawidłowo ( cięgno + linka) lecz lewe koło tylne hamuje słabo względem prawego widać po zużyciu tarczy / po temperaturze / oraz sprawdzałem na lewarku siłę ręcznego lewe koło względem prawego. Sprawdzałem również pracę lewego zacisku bez klocków po zadziałaniu cięgna tłoczek wychodzi na ok.2-3mm jak puszczę dzwignię to się chowa więc niby działa prawidłowo. Obydwa cięgna hamulca ręcznego dotykają ogranicznika ( zresztą którego nie ruszałem) - więc tu niby też ok. Czy jest możliwość że tłoczek jest wkręcony za mocno? I jest za dużo luz tłok - klocek? Wykręcić go? Z tego co rozumiem z zasady działania zacisku powinno się wyregulować to samoczynnie niestety przejechane już 5tys. km ale nic się nie wyregulowało... Dziś zobaczyłem jeszcze ciekawostkę nie ściągając kół. Po zaciągnięciu ręcznego cięgno hamulca lewego zacisku schodzi około 1cm niżej względem prawego zacisku lecz wspólnie wracają do ogranicznika. Edytowane 20 Listopada 2017 przez BartoszBB
Gacek51 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zrób procedurę ustawienia linki ręcznego i ustaw tłoczek , powinno być lepiej.Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się