BartoszBB Posted November 20, 2017 Posted November 20, 2017 (edited) Witam majstrów oraz innej maści ,,fachowców'' Problem jest następujący po kupnie mojej A4 nie było ręcznego w lewym tylnim kole wymieniłem tarcze z klockami z tyłu na obu osiach oraz wymieniłem uszkodzoną linkę ręcznego ( pękniety pancerz). Wszystko ładnie poskładane zacisk lewy odbija prawidłowo ( cięgno + linka) lecz lewe koło tylne hamuje słabo względem prawego widać po zużyciu tarczy / po temperaturze / oraz sprawdzałem na lewarku siłę ręcznego lewe koło względem prawego. Sprawdzałem również pracę lewego zacisku bez klocków po zadziałaniu cięgna tłoczek wychodzi na ok.2-3mm jak puszczę dzwignię to się chowa więc niby działa prawidłowo. Obydwa cięgna hamulca ręcznego dotykają ogranicznika ( zresztą którego nie ruszałem) - więc tu niby też ok. Czy jest możliwość że tłoczek jest wkręcony za mocno? I jest za dużo luz tłok - klocek? Wykręcić go? Z tego co rozumiem z zasady działania zacisku powinno się wyregulować to samoczynnie niestety przejechane już 5tys. km ale nic się nie wyregulowało... Dziś zobaczyłem jeszcze ciekawostkę nie ściągając kół. Po zaciągnięciu ręcznego cięgno hamulca lewego zacisku schodzi około 1cm niżej względem prawego zacisku lecz wspólnie wracają do ogranicznika. Edited November 20, 2017 by BartoszBB
Gacek51 Posted November 21, 2017 Posted November 21, 2017 Zrób procedurę ustawienia linki ręcznego i ustaw tłoczek , powinno być lepiej.Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now