Gość Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Witam. Od dwóch tygodni auto zaczęło co jakiś czas przydrgac, wrażenie jakby przeciagalo go na bok. Dziś pojawił się problem podwyższonych obrotów. Odpalam obroty są normalnie, ruszam, hamuje i obroty już są przed 1000. Dodawanie gazu itp nic nie daje do ponownego zgaszenia. Odpialem przepływomierz auto zadrgalo i zapaliła się kontrolka świec zarowych. Obroty nadal 1000, dodałem gazu i obroty spadły na prawidłowe. Gazowalem trochę i obroty trzymały się na poprawnym poziomie. Auto drgalo ale równomiernie już nie poddrygiwal co jakiś czas. Czy przepływomierz może być przyczyna takiego zachowania? dodam jeszcze że chyba wzrosło spalanie ponieważ w korku rośnie sobie nawet do 30l/100km po czy w trakcie jazdy mac do 4 powoli spada do 13Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sitar Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Czytałem ostatnio na innym forum o podobnym przypadku i winny był czujnik różnicy ciśnień filtra DPF -dawał zły sygnał, autko chciało wypalić filtr a nie mogło, w innym przypadku pęknięta rurka przy DPF. Pasowało by żebyś podłączył kompa
Gość Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Błędów zero. A czy te wartoscinwteyskpw powinny tak wygladac?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Jestem w kropce. Wczoraj wypalal się dpf i wedlug vaga się wypalił. Dzisiaj rano obroty znowu na prawie 1000 silnik ma czkawke i spalanie głupieje, jadę pokazuje np.13.8 zaraz 16.2 zaraz 12.9, stanę na światłach i rośnie nawet do 30l/100. Zero błędów. Ktoś pomoże? Odepne przepływomierz, dodam gazu i obroty się normuja. Ale to raczej nie to bo silnik dalej ma czkawke. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Jeżeli cos dzieję się z czujnikiem różnicy ciśnień to nie pokazywalo by bledu? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sitar Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Gość miał problem z tym czujnikiem i nie miał błędu a objawy wskazują na problem z DPF.
Gość Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Gość miał problem z tym czujnikiem i nie miał błędu a objawy wskazują na problem z DPF. A mogę prosić jakis link to poczytam?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sitar Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 https://forum.vw-passat.pl/topic/43067-pasat-20tdi-170km-2008-rok-wysokie-obroty-silnika/
Gość Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 https://forum.vw-passat.pl/topic/43067-pasat-20tdi-170km-2008-rok-wysokie-obroty-silnika/ Dzięki ale konkretnie nie jest powiedziane że błędu nie było. Najbardziej zastanawiające jest to że stało tak się 2 tygodnie temu jadąc w korku i coraz bardziej zaczyna świrowac. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Otóż tak jak pisałem wczoraj wypala się dpf. Dziś obroty znowu zwiększone zgasilem auto wchodzę w vcds a tam że dpf wypala l się 30s temu. Także na 99 to ten czujnik. Jestem w trakcie poszukiwań ponieważ w angli z tym ciężko. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sitar Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Sprawdź czy w tym czujniku nie ma wody-podobno często się do niego dostaje
Gość Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Wymieniłem czujnik, adaptacja i włączyła się wypalanie dpf i czekam aż się wypali i zobaczymy czy to coś dało chociaz nie wiem czy tak powinno być czy po prostu jednak to nie czujnik Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Czujnik wymieniony dpf się wypalił po czym po zgłaszaniu i ponownym odpaleniu znow włącza się wypalanie. Ręce opadają. Gdzie szukać jeszcze przyczyny?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sitar Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 A ile gram masz w tym dpf może zatkany na ful-nie przybywa ci oleju?
Gość Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 A ile gram masz w tym dpf może zatkany na ful-nie przybywa ci oleju? Tak było po wypalaniu dzisiaj po zmianie czujnika Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
sitar Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 może napisz tu o swoim problemie i trochę więcej osób się odezwie. Tak częste wypalanie dpf nie jest dobre ani dla dpf ani dla silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się