Jump to content
IGNORED

Problem. Podwyższone obroty, poddrygiwania.


Guest

Recommended Posts

Witam. Od dwóch tygodni auto zaczęło co jakiś czas przydrgac, wrażenie jakby przeciagalo go na bok. Dziś pojawił się problem podwyższonych obrotów. Odpalam obroty są normalnie, ruszam, hamuje i obroty już są przed 1000. Dodawanie gazu itp nic nie daje do ponownego zgaszenia. Odpialem przepływomierz auto zadrgalo i zapaliła się kontrolka świec zarowych. Obroty nadal 1000, dodałem gazu i obroty spadły na prawidłowe. Gazowalem trochę i obroty trzymały się na poprawnym poziomie. Auto drgalo ale równomiernie już nie poddrygiwal co jakiś czas. Czy przepływomierz może być przyczyna takiego zachowania?
 dodam jeszcze że chyba wzrosło spalanie ponieważ w korku rośnie sobie nawet do 30l/100km po czy w trakcie jazdy mac do 4 powoli spada do 13

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 
 


Link to comment
Share on other sites

Czytałem ostatnio na innym forum o podobnym przypadku i winny był czujnik różnicy ciśnień filtra DPF -dawał zły sygnał, autko chciało wypalić filtr a nie mogło, w innym przypadku pęknięta rurka przy DPF. Pasowało by żebyś podłączył kompa

Link to comment
Share on other sites

Jestem w kropce. Wczoraj wypalal się dpf i wedlug vaga się wypalił. Dzisiaj rano obroty znowu na prawie 1000 silnik ma czkawke i spalanie głupieje, jadę pokazuje np.13.8 zaraz 16.2 zaraz 12.9, stanę na światłach i rośnie nawet do 30l/100. Zero błędów. Ktoś pomoże? Odepne przepływomierz, dodam gazu i obroty się normuja. Ale to raczej nie to bo silnik dalej ma czkawke.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Gość miał problem z tym czujnikiem i nie miał błędu a objawy wskazują na problem z DPF. 

 

Link to comment
Share on other sites

Gość miał problem z tym czujnikiem i nie miał błędu a objawy wskazują na problem z DPF. 
 
A mogę prosić jakis link to poczytam?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Otóż tak jak pisałem wczoraj wypala się dpf. Dziś obroty znowu zwiększone zgasilem auto wchodzę w vcds a tam że dpf wypala l się 30s temu. Także na 99 to ten czujnik. Jestem w trakcie poszukiwań ponieważ w angli z tym ciężko.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź czy w tym czujniku nie ma wody-podobno często się do niego dostaje

Link to comment
Share on other sites

Wymieniłem czujnik, adaptacja i włączyła się wypalanie dpf i czekam aż się wypali i zobaczymy czy to coś dało chociaz nie wiem czy tak powinno być czy po prostu jednak to nie czujnik

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Czujnik wymieniony dpf się wypalił po czym po zgłaszaniu i ponownym odpaleniu znow włącza się wypalanie. Ręce opadają. Gdzie szukać jeszcze przyczyny?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

A ile gram masz w tym dpf może zatkany na ful-nie przybywa ci oleju?

 

Link to comment
Share on other sites

A ile gram masz w tym dpf może zatkany na ful-nie przybywa ci oleju?
 
Tak było po wypalaniu dzisiaj po zmianie czujnika 433c672c07edf8203db7857ee19c3acb.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

 może napisz tu o swoim problemie i trochę więcej osób się odezwie. Tak częste wypalanie dpf nie jest dobre ani dla dpf ani dla silnika

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...