arturoi Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Witam; Otóż mam taki problem autkiem, od pewnego czasu mam szarpanie na zimnym silniku, gdy puszczam sprzęgło. w połowie na 1 biegu. Jest to najbardziej odczuwalne gdy silnik zejdzie ze ssannia,i i nie złapie około 40 C. W wibracje wpada mi napinacz paska klinowego - odczucie jak by silnik mi wibrował. Pasek wymieniałem na nowy 5000 km temu. Napinacza nie wymieniałem. Cewki mam dobre żadna nie zgłasza się na VAG-u. Świecie mają około 30 000 km. Dodam, jeszcze że 4000 km temu wymieniałem sprzęgło - tarcza obita kevlarem. Dodałem film z zachowania się napinacza. Auto na ręcznym, I bieg i pół sprzęgło jak bym chciał ruszyć. https://megawrzuta.pl/download/b3800009a7760a5bbe4645700e09760c.html
koloboro Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 sprzęgło kierunkowe na alternatorze jest? Jak jest to może byc wlasnie wina kończącego się sprzęgła.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
arturoi Opublikowano 22 Listopada 2017 Autor Opublikowano 22 Listopada 2017 Muszę sprawdzić bo nie wiem, dam znać co i jak... w piątek sprawdzę
adrian242424 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 4 godziny temu, arturoi napisał: Witam; Otóż mam taki problem autkiem, od pewnego czasu mam szarpanie na zimnym silniku, gdy puszczam sprzęgło. w połowie na 1 biegu. Jest to najbardziej odczuwalne gdy silnik zejdzie ze ssannia,i i nie złapie około 40 C. W wibracje wpada mi napinacz paska klinowego - odczucie jak by silnik mi wibrował. Pasek wymieniałem na nowy 5000 km temu. Napinacza nie wymieniałem. Cewki mam dobre żadna nie zgłasza się na VAG-u. Świecie mają około 30 000 km. Dodam, jeszcze że 4000 km temu wymieniałem sprzęgło - tarcza obita kevlarem. Dodałem film z zachowania się napinacza. Auto na ręcznym, I bieg i pół sprzęgło jak bym chciał ruszyć. https://megawrzuta.pl/download/b3800009a7760a5bbe4645700e09760c.html Miałem to samo, na 100% winnym jest sprzegiełko na alternatorze. Ściągnij pasek, musisz zablokować wirnik alternatora np. srubokretem, koło pasowe powinno kręcić się luzem w przeciwną stronę niż obraca się pasek podczas pracy. Jeśli koło kręcąc w prawo i w lewo będzie chciało kręcić się razem z wirnikiem to znaczy że zatarte jest sprzegiełko jednokierunkowe na nim.
arturoi Opublikowano 22 Listopada 2017 Autor Opublikowano 22 Listopada 2017 Dzięki w piątek będę wiedział to dam Wam znać co i jak...
arturoi Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 Witam; Chciałem wam podziękować za wskazówki, dokładnie sprzęgiełko było przyczyną. Zostało wczoraj wymienione i jest już dobrze. Dzięki Panowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się