Lukasz_mk2 Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Witam, mój brat jest w posiadaniu B5 z 2000r., Nie grzały mu spryski szyby czołowej. Co się okazało spalony był bezpiecznik. Nie zastanawiając się, bezpiecznik został wymieniony i .... pożar Brat w necie znalazł info, że ma tam siedzieć bezpiecznik 10A (stary był 5A), więc wsadził nowy bezpiecznik (10A), a spod maski po chwili wydobył się siwy dym - oba spryski się nieco nadtopiły. Teraz pytanie co mogło być tego przyczyną, i czy wymiana samych sprysków będzie wystarczająca do rozwiązania problemu. Generalnie nie wiadomo kiedy ten bezpiecznik się spalił, bo zeszłej zimy było ok, a teraz dopiero pare dni temu brat się temu przyjrzał jak mu dysze zamarzły i nie chciały odmarznąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się