Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0tfsi - System too Lean at Idle


petrosdbz20

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. W zeszłym tygodniu miałem regenerowaną turbiną. Po odebraniu samochodu wszystko było ok. Przejechałem jakieś 150km i nagle w mieście zapalił mi się CHECK ENGINE.
Podpiąłem kompa i dostałem coś takiego:
 

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 
               P2187 - 004 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 161204 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 822 /min
                    Load: 28.6 %
                    Speed: 5.0 km/h
                    Temperature: 66.0°C
                    Temperature: 11.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.970 V

Skasowałem, przejechałem 100km i dzisiaj z mieście to samo:

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 
               P2187 - 004 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 161365 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1047 /min
                    Load: 17.6 %
                    Speed: 21.0 km/h
                    Temperature: 92.0°C
                    Temperature: 31.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V

Co może być nie tak? Wracać do mechanika? Niestety z elektroniką u niego jest słabo, a turbinę wysyłał do zewnętrznej firmy.
A może to jest normalne po wyjęciu turbiny i regeneracji? Może z czasem przestanie walić tym błędem.
Kompletnie się nie znam, więc będę wdzięczny za każdą sugestię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Wygooglowałem możliwe problemy. Jakieś pomysły, na co zwrócić uwagę na początek, skoro była wyjmowana turbina? Co mogło zostać naruszone?
Dzisiaj dodatkowo po pracy odpalam silnik, chodzi jakoś dziwnie, miga check engine i obroty na poziomie 800 od razu bez ssania. Po paru sekundach zgasiłem, zapaliłem, i już było ok. Nie odpalił na 1 cylindrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...