Jump to content
IGNORED

2.0tfsi - System too Lean at Idle


petrosdbz20

Recommended Posts

Hej. W zeszłym tygodniu miałem regenerowaną turbiną. Po odebraniu samochodu wszystko było ok. Przejechałem jakieś 150km i nagle w mieście zapalił mi się CHECK ENGINE.
Podpiąłem kompa i dostałem coś takiego:
 

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 
               P2187 - 004 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 161204 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 822 /min
                    Load: 28.6 %
                    Speed: 5.0 km/h
                    Temperature: 66.0°C
                    Temperature: 11.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.970 V

Skasowałem, przejechałem 100km i dzisiaj z mieście to samo:

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 
               P2187 - 004 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 161365 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1047 /min
                    Load: 17.6 %
                    Speed: 21.0 km/h
                    Temperature: 92.0°C
                    Temperature: 31.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V

Co może być nie tak? Wracać do mechanika? Niestety z elektroniką u niego jest słabo, a turbinę wysyłał do zewnętrznej firmy.
A może to jest normalne po wyjęciu turbiny i regeneracji? Może z czasem przestanie walić tym błędem.
Kompletnie się nie znam, więc będę wdzięczny za każdą sugestię.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Wygooglowałem możliwe problemy. Jakieś pomysły, na co zwrócić uwagę na początek, skoro była wyjmowana turbina? Co mogło zostać naruszone?
Dzisiaj dodatkowo po pracy odpalam silnik, chodzi jakoś dziwnie, miga check engine i obroty na poziomie 800 od razu bez ssania. Po paru sekundach zgasiłem, zapaliłem, i już było ok. Nie odpalił na 1 cylindrze?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...