Jump to content
IGNORED

Dziwne zachowanie plynu wspomagania


pimpam

Recommended Posts

Witam i odrazu przepraszam za brak polskich znakow ale pisze na szybko z firmowego kompa norweskiegio, wroce do domu to poprawie. A teraz mam problem tak mi sie wydaje ze wspomaganiem, a mianowicie kilka dni temu wymienialem plyn wspomagania w mojej a4, zalalem syntetyk bo tu w Norwegii  taki po katalogu wyskakuje nawet do mojego auta. I teraz wszystko byloby git gdyby nie to, ze wydaje mi sie, ze gadzina jest ciagle zapowietrzona. Jak mam odkrecony korek od plynu , wlaczony silnik i krece kierownica to poziom plynu sie nie zmienia, ale jak juz zgasze silnik i krece to sie nawet przelewa....prosze o jakies rady panowie. Jesli jest zapowietrzony to jak go w koncu do konca odpowietrzyc bo krece i krece ta kierownica i na wlaczonym silniku ok a jak zgasze to sie ten poziom buja i buja.....Bede bardzo wdzieczny za pomoc, pozdrawiam.

 

Jestem przy aucie i staram sie tak odpowietrzac jak w opisie z tego działu. Na zgaszonym silniku mi sie podnosi i opada poziom plynu jak krece i przestaje. Na odpalonym elegancko nic sie nie podnosi i opada. Piany tez żadnej nie ma. Płyn spełnia normę VW G002 000/G004 000 stoi na opakowaniu.

 

 

Udało się ogarnąć. Było za dużo płynu wspomagania zalane.

Edited by pimpam
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...