Jump to content

pimpam

Pasjonat
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About pimpam

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Norwegia

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

529 profile views
  1. Hej. Ja kupowałem od nich do CAGC, też Luk i wszystko gitara i ceny mieli wtedy też fajne. Zestaw sie sprawuje bdb, na wakacjach poszedł do wzmocnienia z racji moda i posłuży jeszcze dobrą chwile.
  2. No napewno sprawdź wtyczki czy dobrze wpiąłeś, może się obluzowały, w vcds możesz zrobić też test przepustnicy egr z tego co pamiętam też, zobaczysz czy wogóle przejdzie. Skasować błędy pojeździć i patrzeć czy wracają. A co do wadliwych części, to teraz nawet górna półka potrafi mieć wady czy uszkodzenia.
  3. A przepustnice wymieniles? bo bledy masz z przepustnicy, poza tym ciekawe czy egr nie jest wadliwy - mimo, ze nowy.
  4. Tak udało się, problemem był wyprogramowany egr..... nie ważne czy tylko wyprogramowany, czy jeszcze dodatkowo zaślepiony, cały czas masa powietrza rzeczywista była większa, po włączeniu egr wszystko wraca do normy.
  5. No ja jestem już po wymianie, wsadziłem te M12x75mm, poszło nawet nie najgorzej, ale teraz to zupełnie inaczej się prowadzi - stare gumy były popękane twarde i latały jak żyd po pustym sklepie
  6. Ok dzięki wielkie za podpowiedzi. Mam nadzieję, że nie dopadnie mnie jakaś poważniejsza złośliwość rzeczy martwych, jak to miało miejsce przy wymianie łożysk w kołach ;D
  7. Mhmmm ok dobrze wiedzieć. Ale mysle, że jak opuszczę auto na takie wyższe coś ala pustaki żeby siadło mniej wiecej tj by stało na ziemi i wtedy dokręce to bedzie wtedy ok?
  8. Ok. Dzięki wielkie za odpowiedź. Dokręcać na sztywno tzn. mówisz o dokrecaniu tych bananów tak?
  9. Pytanko mam, a mianowicie czy da rade temat ogarnąć jak postawie auto na kobyłkach?czy podnośnik do tego trzeba? I czy idzie to wszystko w miare łatwo czy trzeba się przygotować na jakieś niespodzianki? pozdrawiam.
  10. Witam. Mam problem, a mianowicie przy wolnej jeździe, gdy skręcam kierownicą lub czasem na postoju, słychać taki pojedynczy stuk, nie jest on jakiś głośny ani nie ma żadnego szarpania kierownicy, tylko jest ten stuk i to tak raz na jakiś czas, nic regularnego tzn. nie ma go przy każdym skręcie . Drażni mnie, ale nie bardzo wiem co to może być, 2 miesiące temu wymieniłem sprężyny z przodu i parę dni później się zaczęło, znajomy mechanik mówi, że bardzo możliwe, że się nie ułożyła jeszcze na swoje miejsce i żebym się nie przejmował bo sama się ułoży. Znowu jeden norweski spec- a tym to w ogóle nie ufam, mówił mi o łożysku mcpersona, tylko teraz moje pytanie czy w A4 B8 takowe jest? Bo jedyne co mi w tym temacie świta to poduszka amortyzatora, ale czy ona mogłaby taki dźwięk wydawać? Dodam że półosie, wahacze, amortyzatory i coś tam jeszcze wymieniałem rok temu, wczoraj piasty. Gdyby ktoś miał jakiś pomysł albo miał też taki problem to będę wdzięczny za poradę. Pozdrawiam.
  11. Witam panowie, pada mi czujnik poziomu oleju ten w misie i mam mały problem ponieważ nie mogę u siebie takiego dostać a mianowicie 03L907660 - taki podaje etka. Moje pytanie, czy można go zastąpić innym? np. z końcówką G. Z góry dziękuje za pomoc.
  12. pimpam

    Montaż blow off

    Więc tak, może być i jednotłoczkowy tylko żeby jakiś lepszy był bo tańszy może być słaby czy z jakiegoś gównolitu i będzie ci po prostu puszczał ciśnienie wtedy kiedy nie powinien, co do zestawu to na allegro wpisz blow off tdi i wyskoczy ci ich pare, z tego co się orientuje to przeważnie jest to epman cały zestaw za jakieś 200 parę plnów, tylko tj. ci mówię u mnie zawór z takiego zestawu nie bardzo się sprawdził może jakiś wadliwy był, za samego blowa dwutłoczkowego osobno dałem coś ponad 300zl P.S uzupełnij sobie opis w profilu bo nie wiadomo o jakim aucie się z tobą kolego rozmawia
  13. pimpam

    Montaż blow off

    Tu wogóle temat jest inny, a mianowicie na początku pomieszały się nam w rozmowie chyba blowy do BP i ON....Jeśli chodzi o tdi tj. u mnie to trzeba blowa pod tdi, a właściwie sterownik połączony z sygnałem położenia gazu z ecu i zaworkiem podcisnieniowym, który będzie w odpowiednim momencie otwierał blowa. Samego blowa dwutłoczkowego mam złożonego na zamówienie osobno. Pod auto wchodzić nie trzeba, wszystko się da zrobić normalnie pod maską, a efekt jest bardzo fajny. Zestaw pod tdi można na aledrogo dostać z tym, że przynajmniej u mnie blow z tego zestawu nie zdał egzaminu, bo nie radził sobie z ciśnieniem i się otwierał za wcześnie i błędami waliło, dlatego został z tego sam sterownik, a blowa dołożyłem innego tj. pisałem. Jak cię ta wersja interesuje to fotki ci mogę zrobic i jakbyś miał pytania co do montażu to pomogę.
  14. Mały update, w końcu się zebrałem, żeby zrobić test spalania, zalałem auto do pełna, zrobiłem 60km i znowu dolałem do pełna. Po 60km weszło do baku 3,68l czyli na 1km wychodzi jakieś 0,62l ,a na 100km 6,2l. Prędkość między 70-90km/h ,teren z kilkoma górkami w obie strony. Na liczniku średnie spalanie pokazało mi 5,1l/100km, ale korygowałem go wcześniej więc ten 1,1l odchyleń we wskazaniu przeżyje. Oczywiście chwilowe spalanie w czasie ruszania z postoju, albo buta pod górkę potrafi skoczyć na chwilke do 19- 35l/100km ,ale szybko się normuje. Uznaje te 6,2l za bardzo zadowalający wynik i myślę to zakończy moje zmagania z problemami jakie miałem w autku. Myślę, że wymiana lambdy wczorajsza i korekta kąta synchro też swoje zrobiła. Jeszcze tylko w planie mam wymianę listwy wtryskowej z czujnikiem ciśnienia i zaworem i to by było na tyle.
  15. I jeszcze jedna sprawa, a mianowicie ciśnienie paliwa. Gdyby ktoś mógł zobaczyć, czy wskazania z filmików wyglądają ok czy nie byloby fajnie. Na zimnym silniku zaraz po odpaleniu: I już jak się trochę rozgrzał:
×
×
  • Create New...