Skocz do zawartości

pimpam

Pasjonat
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pimpam

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Norwegia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1101 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pimpam

4

Reputacja

  1. A powiedz mi, trudna to jest z tym zabawa? Tzn żeby to wymienić
  2. Witam. Jak w temacie, powiedzcie mi panowie, gdzie jest zawór rozprężny klimy w a4 b8 2.0tdi?z góry dzięki i pozdrawiam
  3. U mnie głównie o przeglądy chodzi, a że złapali mnie z downpipem, to teraz będą mi dokładnie spaliny sprawdzać No ale różnica jest kolosalna, jeszcze jak miałem stary dpf i przesiadłem się na downpipe to było czuć, że auto zbiera się o wiele szybciej, zobaczymy jak się to zmieni po założeniu dpf nówki sztuki....
  4. Dzięki panowie, to mi napewno bardzo pomoże w poszukiwaniu / zrobieniu nowej wiązki
  5. No to masakra, ta manualna skrzynia to waży tyle, że z 2 miesiące temu jak wymieniałem, to do zakładania trzech nas było.....znalazłem na forum info, że to gdzieś za obudową filtra oleju jest ten czujnik.....napewno nie da się go wydłubać inaczej jak zdejmukąc skrzynie? np. odkręcić ten filtr i może jest jakiś dostęp do tego czujnika????
  6. Witam, czy może mi ktoś powiedzieć gdzie dokładnie znajduje się czujnik położenia wału w A4 B8 2.0tdi? czujnik wałka rozrządu jest za rozrządem, to wiem, ale nie wiem gdzie szukać czujnika położenia wału. Z góry dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam
  7. Ja też się skusiłem na servotronic i jest kolosalna różnica. Masakra była z wyciągnięciem przekładni, a dokładniej z odkręceniem śrub, skończyło się cięciem i nowymi śrubami, ale było warto
  8. Witam, ma ktoś schemat wiązki do czujnika temperatury za dpf?? miałem usunięty dpf, ale postanowiłem być znowu legalny i założyć nowy. Niestety nie mogę znaleźć wtyczki do tylnego czujnika temperatury. Gość co go usuwał zaspawał otwór w puszce nie wiedzieć po co, a wtyczka przepadła.......albo ją gdzieś upchał, albo obciął. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam
  9. Witam, jak w temacie, wczoraj okazało się, że rozsypuje mi się prawe łożysko półosi. Widziałem jak to robią z lewą stroną na YT, natomiast nie znalazłem prawej strony, Moje pytanie, czy ktoś może przerabiał temat prawej półosi? jakie części potrzebne są do naprawy? i czy sama naprawa przebiega podobnie do strony lewej? będę wdzięczny za każdą podpowiedz. Pozdrawiam
  10. Witam, jak w temacie, czy do zwykłego zderzaka a4 b8 2009r podejdzie dyfuzor z a4 b8 allroad 8K9807835D?
  11. Witam, czy ktoś wie jaki jest numer pierścienia abs tył do A4 B6 AKE 2.5tdi? Przód mogę znaleźć, ale tyłu nigdzie nie widzę. Z góry dziękuje za pomoc
  12. Witam, jakiś czas temu demontowałem pompę vacuum do wymiany rozrządu, temat się trochę przeciągnął i rozrząd wymieniłem dopiero dziś. Ale teraz klops bo za chiny nie mogę tej pompy zamontować, po prostu nie idzie jej wcisnąć na miejsce, ta wystająca z pompy rurka zaczepia o głowice i nie przejdzie. Nie pamiętam czy jak demontowałem tą pompę to czy miałem zdjęty katalizator, niby więcej miejsca jak go nie ma...... Czy ktoś może podpowiedzieć czy powinienem go zdemontować i wtedy zakładać pompę, czy jakoś ją tam inaczej wcisnąć??? Niby instrukcja demontażu mówi tylko, żeby odkręcić śruby od pompy, przekręcić ją i wyciągnąć.....nie wiem zgłupiałem już. Będę wdzięczny za podpowiedzi, pozdrawiam Odpowiedź brzmi tak, trzeba zdjąć katalizator.
  13. Witam panowie, wysłałem obie głowice do regeneracji, wszystko zostało w nich wymienione, parę dni temu wróciły. Niby wszystko ok, ale dziś zabrałem się za składanie tematu i albo coś mam z oczami albo głowice są źle złożone......... Głowica po stronie kierowcy: 1. otwór na przewód od wtrysku sterującego w lewej głowicy??? 2. przykręcony zły element (za mały jest ten wznios i nie pasuje w otwory mocujące pompy) 3. wałek z oznaczeniem '0' jest po drugiej stronie Głowica po stronie pasażera: 1. Ten element powinien być z tyłu głowicy lewej w miejscu mocowania pompy 2. brak otworu na kabel wtrysku sterującego 3. ten element też powinien być w lewej głowicy Wogóle te wałki mi się zupełnie jakoś inaczej układają, poza tym brakuje uszczelniaczy na wałkach, a dostał gość nowe, żeby odrazu założyć.... szkoda gadać, no ale niech ktoś spojrzy bardziej fachowym okiem i mi powie czy mam racje z tymi źle złożonymi głowicami. Dzięki wielkie za pomoc, pozdrawiam.
  14. Super. dzięki wielkie za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...