Jump to content
IGNORED

A4 B6 1.6 PB Auto nie odpala na zimnym silniku


djsinger997

Recommended Posts

Witam, mam ogromny problem z autem, ponieważ nadeszły mrozy i auto zaczęło męczyć się z odpalaniem. Rano (-2) kręciłem dziś auto od 12-15 razy. Wreszcie odpalił - zgasł. Ponownie już odpalił przytrzymał 400-500 RPM, podniosły się obroty po kilku sekundach i juz okej. Dodam, że zaczęło ubywać oleju i dolewałem już raz. Ale może to problem z jakims czujnikiem? Odłączyłem czujnik temperatury powietrza dolotowego (różowy taki) i auto również nie chciało odpalić.

 

Proszę o rady, co moge jeszcze sprawdzić? A dodam, że na VAG'u - NO FAULTS.

Edited by djsinger997
Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, djsinger997 napisał:

 Odłączyłem czujnik temperatury powietrza dolotowego (różowy taki) i auto również nie chciało odpalić.

Ten czujnik myślę że nie jest przyczyną. Kable i świece kiedy były ostatni raz wymieniane ? 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 2.12.2017 o 13:55, patryq633 napisał:

Ten czujnik myślę że nie jest przyczyną. Kable i świece kiedy były ostatni raz wymieniane ? 

Kable i świece wymieniane 4 miesiące temu. Sprawdzalismy w nocy, jak było ciemno, czy moze jakaś iskra skacze czy cos. Ale zero. Kręci normlanie ale nie odpala.

Link to comment
Share on other sites

odłącz przepływke i zobacz rano czy odpala pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Ja podejrzewam czujnik położenia wałka rozrządu, albo już pompa paliwa może siadać. Jak go rano będziesz odpalał to zanim to zrobisz przekręć 2-3 razy na zapłon i potem próbuj odpalić  

Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.12.2017 o 06:54, buras20 napisał:

odłącz przepływke i zobacz rano czy odpala pozdrawiam :)

 

21 godzin temu, patryq633 napisał:

Ja podejrzewam czujnik położenia wałka rozrządu, albo już pompa paliwa może siadać. Jak go rano będziesz odpalał to zanim to zrobisz przekręć 2-3 razy na zapłon i potem próbuj odpalić  

Przyczyną był czujnik temperatury płynu chłodzącego. Cały czas pokazywał że ma 94 C i nie załączało się ssanie. 

Po wymianie mam jeszcze problem bo szarpie silnik przy przyspieszaniu, kable albo cewka chyba.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...