Skocz do zawartości

djsinger997

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O djsinger997

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

595 wyświetleń profilu

Osiągnięcia djsinger997

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Winny był przestawiony rozrząd.
  2. Iskry są. Walą konkretnie. Kurcze już brak pomysłów..dlaczego auto nie odpala? Już po włożeniu kluczyka widze to ECP i wiadomo, że nie odpali ?
  3. Tak, czujnik wymieniony. Łącznie zrobiłem cztery rzeczy: wymieniony czujnik wałka, wymieniony czujnik wału, sprawdzenie działania pompy oraz sprawdzenie czy rozrząd się kręci. Wszystko tu ok...a nadal nie odpala
  4. Rozrząd się obraca - nadal auto nie odpala. Już brak pomysłów... Nadal ten sam błąd
  5. Sprawdzając taką świecącą kontrolką wszędzie jest prąd niby. Dziś będę nowy czujnik położenia wału podpinał.
  6. Jeszcze dodam, że od dłuższego czasu świeciło mi się SERVICE. Z resztą świeci dalej...czy to ma znaczenie i mógł po prostu silnik "stanąć" po jakimś czasie? I jeszcze pytanie..czy są jakieś przekaźniki do tych czujników?
  7. Ale czujnik wałka rozrządu to co innego niż halla(?). Mówi mi gość w sklepie, że jest i to i to. EDIT: Po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu nadal nie odpala. Zdjęcie błędu https://ibb.co/mC5diA
  8. Witam, podczas jazdy autem nagle poczułem, na prostej drodze - brak dopływu benzyny. Stanęło i nie mogłem już uruchomić kręcąc rozrusznikiem. Po sprowadzeniu go na garaż podłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd Camshaft Position Sensor G40 Implausib. Czy to czujnik położenia wałka rozrządu czy wału korbowego? Wyciągnąłem czujnik wałka i wygląda na dobry. Radek
  9. Przyczyną był czujnik temperatury płynu chłodzącego. Cały czas pokazywał że ma 94 C i nie załączało się ssanie. Po wymianie mam jeszcze problem bo szarpie silnik przy przyspieszaniu, kable albo cewka chyba.
  10. Kable i świece wymieniane 4 miesiące temu. Sprawdzalismy w nocy, jak było ciemno, czy moze jakaś iskra skacze czy cos. Ale zero. Kręci normlanie ale nie odpala.
  11. Witam, mam ogromny problem z autem, ponieważ nadeszły mrozy i auto zaczęło męczyć się z odpalaniem. Rano (-2) kręciłem dziś auto od 12-15 razy. Wreszcie odpalił - zgasł. Ponownie już odpalił przytrzymał 400-500 RPM, podniosły się obroty po kilku sekundach i juz okej. Dodam, że zaczęło ubywać oleju i dolewałem już raz. Ale może to problem z jakims czujnikiem? Odłączyłem czujnik temperatury powietrza dolotowego (różowy taki) i auto również nie chciało odpalić. Proszę o rady, co moge jeszcze sprawdzić? A dodam, że na VAG'u - NO FAULTS.
  12. Ok taki kupie. Ok taki kupie. Witam. Objawy nie ustały. Jest za to coraz dziwniej bo silnik w sumie już się nie dławi tylko po prostu nie ma mocy do 1,500 obrotów. Od tego momentu dostaje "kopa" i jedzie normalnie...nie wiem co robic? Czyzby pompa paliwa? Podłączyłem pod kompa. Oto co wyszło: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Friday, 12 August 2016, 19:47:22:0 Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 4 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
×
×
  • Dodaj nową pozycję...