Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena logów 1,8T AGU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mógłby ktoś zerknąć czy coś widać niepokojącego w logach dynamicznych?

VW Golf IV 1,8T AGU 1999r.

Auto jakby czasem zamula, słabo wstaje moim zdaniem, szczególnie bieg 5 mi się nie podoba (wstawiam też na dole logi na 5 biegu), czasem przy przepięciu z 2 na 3 też na początku nie jedzie dobrze.

001, 013 (niestety jako obrazek z Excela, bo był problem z załadowaniem)
d1e130f62713.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów

002, 007
Malone Tuning Log Viewer

002, 025
Malone Tuning Log Viewer

 logi z biegu 5 

001,013
449f0b7018fe.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów

002,007
ba0d933ea61d.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów

002,025
87c7eab9cbcb.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów

 

Dzięki, pozdrawiam

Edytowane przez Cinek866
Opublikowano

Co tam za mody sa bo seria to nie jest.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie, mody tylko takie że program, ostatni pomiar pokazywał 175 KM/ 290 NM

silnik 100% seria, świeczki NGK PFR6Q

Zastanawiam się nad przepływem czy nie za duży? Tzn zawyżony? bo to auto raczej nie wiem 200 koni nie ma..

 

Widać coś nie tak? czy jest ok? jak na program stage 1? 

Edytowane przez Cinek866
Opublikowano

Wiesz jakiem masz doladowanie? Bo wyglada jakby z dolu mial sporo doladowania gdzies kolo 1.2 bar, powinno jechac no chyba ze tylko przeplyw spory a doladowania malo ale tego w tym momencie nie wiemy.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie jakie doładowanie nie wiadomo, by trzeba się wpiąć bo nie ma map sensora. Czyli turbo powinno z logów szybko wstawać? A w rzeczywistości auto zaczyna jechać tak od ok 3 tys.

A zapłon jest ok? Albo kwestia paliwa?

Edytowane przez Cinek866
Opublikowano

Musiałbys sprawdzić doładowanie, z logów wychodzi że auto powinno podawać dobrze, ale jak mówisz ze wstaje przy 3 tys to do konca nie wiadomo, zapłon troche cofa ale to moze byc kwestia programu.

Opublikowano

Zastanawiam się czy nie jechać na hamownię...tylko czy coś wyjdzie?

A może te wysokie wskazania przepływu to wynik dziury w dolocie? Zapłon powinien być ok chyba że program, bo lpg silnik nie widział, nowe świece, Pb 98...
Chyba że dowalenie ma dobre ale nie chce jechać konkretnie bo go katalizator np muli? albo sztanga się nie otwiera całkowicie.

Wg mnie tak wstaje ok 2800 max, tzn niżej na pewno nie.

 

Czyli z logów nie widać żeby jakaś kupa byłą czy coś konkretnie nie domagało? 

Opublikowano

Z logow jakos niepokojacego niczego nie widac za bardzo, jedynie zweryfikowac jakie doladowanie uzyskuje wtedy bedzie wiadomo cos wiecej.

Opublikowano

Ok, a jest opcja żeby na hamowni po pomiarze, komputer wyliczył doładowanie? Bo inaczej to tylko się wpiąć, bo tu jest tak jak w AEB (Passat, A4) że nie ma w blokach doładowania widocznego, bo brak map sensora.

Chyba że przepływka nawala i stąd ten wynik z logów. Może spróbuje jakoś to ogarnąć np przepływkę podmienić a dodatkowo wpiąć się i sprawdzić doładowanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...