Cinek866 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Witam, mógłby ktoś zerknąć czy coś widać niepokojącego w logach dynamicznych? VW Golf IV 1,8T AGU 1999r. Auto jakby czasem zamula, słabo wstaje moim zdaniem, szczególnie bieg 5 mi się nie podoba (wstawiam też na dole logi na 5 biegu), czasem przy przepięciu z 2 na 3 też na początku nie jedzie dobrze. 001, 013 (niestety jako obrazek z Excela, bo był problem z załadowaniem)d1e130f62713.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów002, 007Malone Tuning Log Viewer002, 025Malone Tuning Log Viewer logi z biegu 5 001,013449f0b7018fe.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów002,007ba0d933ea61d.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów002,02587c7eab9cbcb.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów Dzięki, pozdrawiam Edytowane 3 Grudnia 2017 przez Cinek866
Łukasz13 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Co tam za mody sa bo seria to nie jest.
Cinek866 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) No właśnie, mody tylko takie że program, ostatni pomiar pokazywał 175 KM/ 290 NM silnik 100% seria, świeczki NGK PFR6Q Zastanawiam się nad przepływem czy nie za duży? Tzn zawyżony? bo to auto raczej nie wiem 200 koni nie ma.. Widać coś nie tak? czy jest ok? jak na program stage 1? Edytowane 3 Grudnia 2017 przez Cinek866
Łukasz13 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Wiesz jakiem masz doladowanie? Bo wyglada jakby z dolu mial sporo doladowania gdzies kolo 1.2 bar, powinno jechac no chyba ze tylko przeplyw spory a doladowania malo ale tego w tym momencie nie wiemy.
Cinek866 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) No właśnie jakie doładowanie nie wiadomo, by trzeba się wpiąć bo nie ma map sensora. Czyli turbo powinno z logów szybko wstawać? A w rzeczywistości auto zaczyna jechać tak od ok 3 tys. A zapłon jest ok? Albo kwestia paliwa? Edytowane 3 Grudnia 2017 przez Cinek866
Łukasz13 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Musiałbys sprawdzić doładowanie, z logów wychodzi że auto powinno podawać dobrze, ale jak mówisz ze wstaje przy 3 tys to do konca nie wiadomo, zapłon troche cofa ale to moze byc kwestia programu.
Cinek866 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zastanawiam się czy nie jechać na hamownię...tylko czy coś wyjdzie? A może te wysokie wskazania przepływu to wynik dziury w dolocie? Zapłon powinien być ok chyba że program, bo lpg silnik nie widział, nowe świece, Pb 98... Chyba że dowalenie ma dobre ale nie chce jechać konkretnie bo go katalizator np muli? albo sztanga się nie otwiera całkowicie. Wg mnie tak wstaje ok 2800 max, tzn niżej na pewno nie. Czyli z logów nie widać żeby jakaś kupa byłą czy coś konkretnie nie domagało?
Łukasz13 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Z logow jakos niepokojacego niczego nie widac za bardzo, jedynie zweryfikowac jakie doladowanie uzyskuje wtedy bedzie wiadomo cos wiecej.
Cinek866 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ok, a jest opcja żeby na hamowni po pomiarze, komputer wyliczył doładowanie? Bo inaczej to tylko się wpiąć, bo tu jest tak jak w AEB (Passat, A4) że nie ma w blokach doładowania widocznego, bo brak map sensora. Chyba że przepływka nawala i stąd ten wynik z logów. Może spróbuje jakoś to ogarnąć np przepływkę podmienić a dodatkowo wpiąć się i sprawdzić doładowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się