Makale 18 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Witajcie. Po swapie na Quattro zaczął totalnie szaleć wskaźnik paliwa. Drugi pływak podłączony. Grubszy kabel do masy, cieńszy do zegarów poleciał. Wskaźnik umarł totalnie wtedy. Przekodowanie zegarów na Quattro (była opcja mniejszy bak paliwa czy jakoś tak) wskaźnik ożył i zaczął pokazywać ok. 1/2 baku. Mniej więcej by się zgadzało tylko teraz im więcej jeżdżę na PB tym więcej pokazuje paliwa Jeżeli to ma znaczenie to bak jest od anglika. Gdzie szukać przyczyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Pływaki są ze złego rocznika. W polowie 2002 była zmiana. Musisz wymienić obydwa plywaki. Dobór wg VINu auta.Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 To by się zgadzało. Auto 2001r, a bak 2008 chyba nawet. Ilu pinowy jest pływak ten co jest po prawej stronie ? Zamiana dwóch kabli z pływaka nie "odwróci" wskazań? Zmiana softu w zegarach na ten po 2002 roku pomoże? Przy zmianie pływaków mogę wymienić pływak prawy na ten który pozostał mi ori z ośki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się