denveco Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Witam wszystkich. Dzisiaj spotkała mnie dziwna sytuacja. Otóż ni z tego ni z owego temperatura płynu chłodzącego zaczęła rosnąć. Przy prawie 110 stopniach zapalił się FIS i ikonka chłodzenia. Oczywiście wtedy silnik zgasiłem. Układ profilaktycznie odpowietrzyłem ale nie na wiele to się zdało. Druga kwestia to że po ponownym odpaleniu auta po kilku godzinach gdzie był zimny wskazówka wody wskazywała 90 stopni. Po dogrzaniu zawędrowała ponownie do 110 stopni. Termostat był wymieniany jakoś w marcu, kwietniu. Ale wiadomo różnie to z nimi może być. Co więc może być powodem że się tak gotuje? Chłodnica ciepła bardziej na dole niż na górze, górny wąż do chłodnicy w miare miękki i ciepły. Dodam jeszcze że od jakiegoś czasu zauważyłem że wolne obroty ma na ok 1000 - 1100 delikatnie falują. Kolejna ciekawostka jaką zauważyłem po kilku godzinach postoju auta to że gdy przekręcam na zapłon to wskazówka od temp wody poszła od razu na 90 stopni. Po odpaleniu auta i nagrzaniu zaczęła rosnąć aż do prawie 110 stopni po czym alarm o wysokiej temp wody więc zgasiłem silnik. Więc już nie wiem czy się faktycznie grzeje czy to fałszywy alarm przez wskaźnik lub czujnik. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez denveco
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się