tomi 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Witam. Dzisiaj mechanik wymienił mi przegub przy prawym kole i zauważyłem, że przy skręcaniu w lewo coś piszczy przy tym kole. Taki metaliczny pisk :biggrin: Może ktoś spotkał się z czymś takim lub wie co to może być? Przegub do d*py czy jak? Mechanik mówił, że to raczej nie przegub. Co wy na to? Tylko nie piszcie, żebym zmienił mechanika Link to comment Share on other sites More sharing options...
demoralizator 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Może jakaś różnica w rozmiarze przegubu? A może klocki hamulcowe się odzywają. Zajedź z reklamacją do tego mechanika Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi 0 Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Mówił, że musiał przyszlifować troszkę jakieś frezy(?), ale powiedział też, że tarcza jest trochę skorodowana na krawędzi, więc może to. Klocki mam nowiuteńkie (2 tygodnie). Tylo dlaczego nagle miała by się tarcza odzywać? Na reklamacje pojade na pewno, ale powiedział, żeby parę dni pojeździć i posluchać czy nie ustaje. Myślałem, że może ktoś miał jakieś doświadczenia w tym temacie :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
demoralizator 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Jeżeli tarcza jest skorodowana to zapewne delikatnie hamujesz. Spróbuj przetoczyć tarcze jeżeli jest z czego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi 0 Posted March 21, 2007 Author Share Posted March 21, 2007 Może jakaś różnica w rozmiarze przegubu?A może klocki hamulcowe się odzywają. Zajedź z reklamacją do tego mechanika demoralizator jak myślisz czy to może być wina przegubu (jakiś felerny lub coś w tym stylu)?Byłem u mechanika, podniósł samochodzik pokręcił kołem i powiedział, że to przez to iż tarcza jest trochę skorodowana. To możliwe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demoralizator 0 Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Sprawdz czy ci blacha metalowa osłaniająca tarcze od wewnątrz nie dotyka do niej. często się zdarza że po takiej naprawie zostaje troche przygięta i wtedy jest taki właśnie wysoki pisk. A tarczę można lekko przetoczyć lub obstukać małym młotkiem żeby rdzdze poodbijać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi 0 Posted March 22, 2007 Author Share Posted March 22, 2007 Sprawdz czy ci blacha metalowa osłaniająca tarcze od wewnątrz nie dotyka do niej. często się zdarza że po takiej naprawie zostaje troche przygięta i wtedy jest taki właśnie wysoki pisk. A tarczę można lekko przetoczyć lub obstukać małym młotkiem żeby rdzdze poodbijać. dzięki zabiorę się do tego w sobotę [ Dodano: 25-03-2007, 18:32 ] Hej, demoralizator miałeś rację blacha była przygięta i piszczało, dodatkowo zauważyłem że guma przegubu spadła. Dzięki za podpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
golab24 1 Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Jakies frezy? Czyzby mechanik zdejmowal cale kopyto, czyli odkrecal przegub, czuli zamocno dokrecil potem srobe i lozysko sie spieprzylo? To tylko przypuszczenia ale u mnie tak bylo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now