Toskańczyk Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Proszę o analizę logów, zamierzam doprowadzić motor do porządku i od czego by tu najlepiej zacząć, Na pewno turbo do regeneracji albo wymiany, egr do wymiany bo leje się z niego, 1 wtrysk ma coś wysokie korekcje 011- BS http://log.malonetuning.com/chart/36400#H8KLCADDlH5CWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D 003 - BS http://log.malonetuning.com/chart/36401#H8KLCAB%2Ff0JaAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBcO1wqXCnzE%2BwqjCtXAFwokVZCXCpH19wpMYSsKvwrM7w6zCpgTDhsKzbsKMwoXCnDo7woRbwog5JHjDqsO8wpDDhlhNw5fCpR94w4BJTT58wrbCoHJjI2cYScObw5gcXXFHw5rDpTTChkPCpcOgw7vCh8OAwqTCvsO8UsKOwrXCvyAGwogXwqbDlcK1L8KTwowrw7fCnMK%2FIcO6wpjDhMKkAAAA 004 - Statyczne http://log.malonetuning.com/chart/36402#H8KLCAACwoBCWgIDTcKLQQrCgDAMw4DDvsOSw7MKesOxM8Kyw4PDlDILwrpKV0V9wr1OQTwmIW0Lwr3DjB0nw4LCqMKyLhlcw6VdwpHCkyjCn3TCo8KDSMKJNBjDgVvDkkZqaMKCO8KGwp3Di8OxPmEYw7DDuBQow4fDkcKeJcKTw73DgsKdw6pHwofDlSQvE1vCsXXDo8O9BRjCqMKIwoPCjQAAAA%3D%3D 018- Statyczne http://log.malonetuning.com/chart/36403#H8KLCABIwoBCWgIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS%2FDii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFZbCwAdz%2FDglxDAAAA 023 - Statyczne http://log.malonetuning.com/chart/36404#H8KLCADCnMKAQloCA23DjMOLCsKAIBDChcOhd8KZwrVCF8OoZcOEwoXDpWADwpXCoSNUT8KfCkELwpfDp8O7w6EoBcKLw59nOlDCusOgw5MZQXRaFMOcfMKgB8OzFMOgw7DDgGAYwqEUY8KtwrzCpcK5KMOWFsOIwq1cQ0TDvsKFwpzDugbDt20ew5o8fmwSw7t4bsOEw7Vjw5LDugVdJzFvwrgAAAA%3D 013 - Statyczne http://log.malonetuning.com/chart/36405#H8KLCADDmcKAQloCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhWWwsAHc%2Fw4JcQwAAAA%3D%3D 003- 011 - Dynamiczne http://log.malonetuning.com/chart/36407#H8KLCADDvcKDQloCA23CjksKw4MwDETDr8KiwrUFTT%2FCuUzDsELCrcKFY0jDrSDDiyXDqcOpGyfCtHTDocKlw57Cmxk0DMOwSMOPe8KIwoxeUsKZM8KYwpM1FU5Jw4LCm8K3w5PCgMOnw4hCw4pwwpjDuGJRw5TChAvDkhJqw6PDqMKMw4ExOlLDisKsFV7CjErDoWrDiDlcf2HCkMOgR8Odw4fCtsOkwp84G8OoGsK4b8OjaxvDn8K%2BwpjCisKmPE9hw7%2FCpcOrwq3DvQB0DcOtRcOsAAAA
karaluch8 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Geometria w turbinie stoi dęba. Do przepalenia. Autostrada i rura ile fabryka dała.
Toskańczyk Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2017 Teraz, karaluch8 napisał: Geometria w turbinie stoi dęba. Do przepalenia. Autostrada i rura ile fabryka dała. Jak ją dobrze przegonie to mam później spokój na 2 m-ce ale sytuacja się powtarza niestety, poza tym mam wrażenie że auto nie ma te mocy co kiedyś i z dołu się słabo zbiera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się