Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX do AJM korekta softu


Quero

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukałem w całym necie ale nie mam 100% pewności. Czy Wkładając turbo z AWX (tańsze niż BRD a mała różnica) do silnika AJM trzeba zamontować oczywiście turbo i od strony dolotu redukcję z uszczelką, wąż gumowy zostaje stary, do starego kolektora wylotowego pasuje P&P a jak jest przy wylocie? Proszę potwierdzie co jeszcze trzeba , jak z wężami z oleju? Chciałbym to ogarnąć w 1 dzień. 

Dodatkowo kogo polecacie żeby wprowadzić korektę softu za rozsądne pieniądze po zmianie turbo, aktualnie jest program na ok 140-145 zrobiony przed kupnem w niemczech od 200tys auto jest po sofcie a teraz ma 400tys, silnik zdrowy po drodze były wymieniane pompki z golfa ajm. 

Jeszcze jedno pytanko: może ktoś polecić skąd można dobrą zregenerowaną turbawke AWXa dostać, bo serwisów turbosprężarek ostatnio to coraz więcej...

Edytowane przez Quero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Quero napisał:

Witam.

Szukałem w całym necie ale nie mam 100% pewności. Czy Wkładając turbo z AWX (tańsze niż BRD a mała różnica) do silnika AJM trzeba zamontować oczywiście turbo i od strony dolotu redukcję z uszczelką, wąż gumowy zostaje stary, do starego kolektora wylotowego pasuje P&P a jak jest przy wylocie? Proszę potwierdzie co jeszcze trzeba , jak z wężami z oleju? Chciałbym to ogarnąć w 1 dzień. 

Dodatkowo kogo polecacie żeby wprowadzić korektę softu za rozsądne pieniądze po zmianie turbo, aktualnie jest program na ok 140-145 zrobiony przed kupnem w niemczech od 200tys auto jest po sofcie a teraz ma 400tys, silnik zdrowy po drodze były wymieniane pompki z golfa ajm. 

Jeszcze jedno pytanko: może ktoś polecić skąd można dobrą zregenerowaną turbawke AWXa dostać, bo serwisów turbosprężarek ostatnio to coraz więcej...

Dolot i spływ oleju pasuje, wydech pasuje, połączenie z kolektorem jest takie same. Potrzebna Ci redukcja jeżeli chcesz użyć swojego węża, lub cały wąż z AWX. 

Sprężarki nie kupuj regenerowanej, tylko dobrą używkę. Najlepiej szukaj z jakiegoś 2.0- BPW, BLB. Są takie same, a znacznie młodsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy prawda to że turbo z BLB jest produkcji Rumuńskiej i z pierwszych roczników są gorsze? Czym sugerować się przy kupnie używki? Sporo tego a na odległość nie ma jak sprawdzić luzu wirnika... Kto z okolicy ogarnie korektę softu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej bym się nie sugerował tym, czy jest produkcji rumuńskiej czy włoskiej. Widziałem rozpadnięte włoskie garetty, a sam miałem rumuńską w ajmie, teraz w awxie mam rumuńską z BLB. Patrz żeby była świeża rocznikiem i miała niewielki luz poprzeczny, wzdłużny zerowy. Geometria też powinna leciutko chodzić. Reszty nie jesteś w stanie sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto z okolicy ogarnie korektę softu?


A skad jestes ? Jak coś to zapraszam do Otwocka .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Spanky slyszalem o Tobie ze robisz dobra robote i czytalem posta na forum ze robiles taki program. Niestety mam do ciebie 3h drogi, ale mam mozliwosc wgrania softu bo kiedys zafindowalem sobie mppsa zeby sciagnac soft w moim i przeanalizowac niemiecka robote. Z wgrywaniem nie mam problemu. Czy byla by mozliwosc uzyskania "gotowca" od Ciebie? Oczywiscie sie dogadamy... zaraz mnie tu objada ze gotowca chce dac ale...

Turbo juz zamowilem z blb z rura od razu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...