Skocz do zawartości

Quero

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Quero

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Suszec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

230 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Quero

0

Reputacja

  1. Quero

    Zegary jegger

    Ok. Od czasu gdy padły zegary nie mogę połączyć się z engine. Wiec pytanko czy jeśli odłączę całkowicie zegary linia K będzie działać? Czy jest to podpięte szeregowo i muszę linię K zastępczo poprowadzić do ECU żeby ominąć zegary? Dzięki za pomoc. Walczyłem dzisiaj z połączeniem ze sterownikiem i okazało się że jednak linia K idzie do licznika a z licznika wychodzi już po IMMO jako linia W. Wystarczy wpiąć zworke pomiędzy piny 5 i 28 w zielonej wtyczce i komunikacja z ECU wraca. Jutro postaram się zczytać eeprom ECU.
  2. Quero

    AWX do AJM korekta softu

    Hej. Spanky slyszalem o Tobie ze robisz dobra robote i czytalem posta na forum ze robiles taki program. Niestety mam do ciebie 3h drogi, ale mam mozliwosc wgrania softu bo kiedys zafindowalem sobie mppsa zeby sciagnac soft w moim i przeanalizowac niemiecka robote. Z wgrywaniem nie mam problemu. Czy byla by mozliwosc uzyskania "gotowca" od Ciebie? Oczywiscie sie dogadamy... zaraz mnie tu objada ze gotowca chce dac ale... Turbo juz zamowilem z blb z rura od razu. Pozdrawiam.
  3. Quero

    Zegary jegger

    Tylko nie ma nikogo co by mi to ogarnął vag tacho też nie mam...
  4. Quero

    AWX do AJM korekta softu

    Czy prawda to że turbo z BLB jest produkcji Rumuńskiej i z pierwszych roczników są gorsze? Czym sugerować się przy kupnie używki? Sporo tego a na odległość nie ma jak sprawdzić luzu wirnika... Kto z okolicy ogarnie korektę softu?
  5. Quero

    Zegary jegger

    Ok dzięki za info. To chyba oddam do naprawy przynajmniej jakaś gwarancja będzie.
  6. Witam. Szukałem w całym necie ale nie mam 100% pewności. Czy Wkładając turbo z AWX (tańsze niż BRD a mała różnica) do silnika AJM trzeba zamontować oczywiście turbo i od strony dolotu redukcję z uszczelką, wąż gumowy zostaje stary, do starego kolektora wylotowego pasuje P&P a jak jest przy wylocie? Proszę potwierdzie co jeszcze trzeba , jak z wężami z oleju? Chciałbym to ogarnąć w 1 dzień. Dodatkowo kogo polecacie żeby wprowadzić korektę softu za rozsądne pieniądze po zmianie turbo, aktualnie jest program na ok 140-145 zrobiony przed kupnem w niemczech od 200tys auto jest po sofcie a teraz ma 400tys, silnik zdrowy po drodze były wymieniane pompki z golfa ajm. Jeszcze jedno pytanko: może ktoś polecić skąd można dobrą zregenerowaną turbawke AWXa dostać, bo serwisów turbosprężarek ostatnio to coraz więcej...
  7. Quero

    Podgrzewane fotele

    DWnioskuje ze nie grzeja ci plecy i srodek dolu, tylko boki na dole grzeja. Plecy i srodek dolu sa podlaczane szeregowo. Na 99% masz uszkodzone- przepalone przejscia pomiedzy przeszyciami. Wystarczy jedna przerwa i calosc nie grzeje. Ja u siebie mialem 4 przerwy. Powodzenia z rozkladaniem fotela.
  8. Ja zmagalem sie z podobnym problemem, po 4h walki z miernikiem okazalo sie ze lampka w bagazniku caly czas swieci, w sedanie nie widac tego nawet w nocy. Auto rozladowywalo sie w 2 dni. Rozwiazalem to wyjmujac zarowke zanim naprawie wlacznik tej lampki.
  9. Quero

    Zegary jegger

    To nie dobrze bo zegary tak już padły że nie można się z nimi połączyć i z engine też nie idzie. Mogę się tylko do ABS połączyć. Po odłączeniu zegarów i ponownym podłączeniu mam problem że nie mogę się łączyć. Czy zegary o oznaczeniu 8D0920980J podejdą po zmianie tarcz ze starego na EU i zmiany w kodowaniu na KM/h?
  10. Quero

    Zegary jegger

    Czy po vinie można dojść do tego jakie było immo?
  11. Quero

    Zegary jegger

    Witam. Wiem że temat był wałkowany ale, problem dotyczy z zegarów 8d0920900M jest to 1/2 fis, mruga mi podświetlenie a konkretnie 4 ledy i wskaźnik paliwa oszukuje o 1/4 skali- przy 1/4 zapala się rezerwa. Po wymianie ledów (tylko białych) ledy dalej mrugają więc zegary uwalone. Czy jest ktoś z okolicy który może mi ogarnąć na podmianę VDO 1/2 fis lub pełny fis (dodam że nie mam pinu z tych zegarów). Które zegary kupić? W Żorach w znanej firmie powiedzieli mi 350zł za naprawę jeggerów i że nie ma opcji na podmianę na inne w co nie wierzę. Swoją drogą nowe ledy świecą 5 razy mocniej i nie jest to przyjemne na dodatek przestał działać ściemniacz. Proszę o pomoc kogoś z okolicy Żor, Pszczyna, Tychy, Rybnik... Dziękuję.
  12. Moje korekty w logach statycznych też mieściły się w granicach normy. Żeby wyrobily się gniazda to silnik musi mieć z 500000km mi wtryski padly po 320000 i to jeszcze przy chipie od 150000 A gniazda by by ok. Zawsze same wtryski i gniazda są przetarte po przeciwnej stronie śruby mocujące. Taki już urok jednej śruby trzymającej wtrysk. W tym miejscu zawsze uszczelki padają. Mozesz zaczac od samej wymiany uszczelniaczy co na pewno pomoże jak nigdy nie były wymieniane. Ale pozostaje pytanie na jak długo to pomoże. Dobrze by było dac wtryski do sprawdzenia.
  13. Witam. Ja miałem taki przypadek w ajm. zmieniłem uszczelniacze pompek i pomogło tylko na tydzień, kupiłem 4 używane pompki z pewnego źródła, założyłem znów nowe uszczelniacze i problem z głowy. Korekty na starych pompkach mialem ok -1.4 na 1 Cyl i + 2 na 3Cyl reszta kolo 0. Nasilalo się to w przeciągu miesiąca od drgających obrotów aż do problemów z odpalaniem, falowaniem i paleniem na 2 gary przy odpaleniu w czasie jazdy było wszystko ok. Przy dynamicznych logach korekty mialem po -3.5 nawet przy przegazowaniu tak skakalo. Dla mnie to ewidentnie pompki do wymiany. Przerabialem to na sobie.
  14. Quero

    Turbina gwizdzy

    Hej. To ze gwizda to nie problem np. W ajm to standard. Trzeba odruznic gwizd od wycia i to jest zasadnicza różnica. jeśli się zacina turbo to do czy czyszczenia lub tloczek gruszki przyrdzewial i gruszke zablokowalo, miałem taki przypadek. To ze dolot jest zalany to normalne i uzależnione od stylu jazdy. Im większy przeciag w dolocie tym mniej oleju.
  15. Które czujniki mają jeszcze na to wpływ oprócz czujnika doładowania i przepływki? Na którym byś się skupił? Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...