Skocz do zawartości

buszmen241

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O buszmen241

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Jastrzębie Zdrój

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia buszmen241

0

Reputacja

  1. Na wałkach od strony rozrządu masz zimmeringi o wymiarach 32x47x10 Na wał od strony czołowej 32x47x10 czyli identyczny Podam Ci numer z CORTECO tych zimmeringów 20026413B lub numer REINZA 81-19299-10 Niczego więcej nie potrzebujesz
  2. Witam 8D1 820 511E lub 8D1 820 511B
  3. NGK referencja BKR6EKUB dwuelektrodowa BOSCH referencja 0242235748 czteroelektrodowa Pod gaz katalog pokazuje mi świece LPG 1 z NGK
  4. To mnie kolego pocieszyłeś Sprawdzałem tzw. ,,bipy'' i inne parametry potrzebne do sprawdzenia pompek i wszystko mieściło się w granicach norm. Może gniazda w głowicy się wyrobiły, podobno częste zjawisko.
  5. Jak się to ma do falujących obrotów? Występują tylko na dobrze rozgrzanym silniku.
  6. Witam ponownie, wybaczcie że odgrzewam starego kotleta ale gdybyście mogli podać jakie logi dokładnie mam zrobić co do tych skaczących obrotów, będę wdzięczny.
  7. Witam, słuchajcie z rozrządem nic nie robiłem, objawy spadania obrotów zaczęły się jakieś dwa miesiące temu, teraz doszło do tego że sam gaśnie. Objaw idealnie pasujący na zapowietrzony układ lecz to nie to. Możę są to te uszczelnienia na pompkach? Pompi sprawdzone na kompie przeze, mnie wszystko jest tak jak zaleca producent tzn. mieści się w granicach normy. Może gniazda w głowicy są wyrobione? Czymś konkretnym to się objawia? Nie wiem silnik głośniej pracuje czy coś w tym stylu?
  8. Krzywki nie wyglądały na podtarte, nad uszczelniaczami też się zastanawiałem ale stan oleju w normie tzn. nie przybywa go. Bo jeśli dobrze myślę to gdyby oringi na pompkach ,,puszczału'' to paliwo dostawało by się do oleju? Lub odwrotnie spalałby olej tak? Samochód nie puszcza grama dymu
  9. Witam serdecznie forumowiczów. Mam problem ze skaczącymi obrotami w moim A4 1.9 TDI AJM ​Otóz po zapaleniu wydaję dźwięk jak gdyby pracował na dwa cylindy, gdy już się w miarę uspokoi to skacze po obrotach. \​Dwa razy zdarzyło się w czasie jazdy przy większych obrotach sam zgasł, musiałem kręcic kilka sekund żeby ponownie zapalił, efekt podobny do zapowietrzenia ​Blędów w silniku brak, jedyny błąd jaki jest to coś związanego z abs-em, błąd komunikacji can. ​Sprawdziłem przekaźnik 219 pod podszybiem, pompa tandemowa podmieniona, nowa pompa w baku sitko wyczyszczone, nowy filtr paliwa, wtyczki na pompkach sprawdzone, masy sprawdzone, podciśnienia też, przepływka podmieniona. Czy ktoś zwalczył już podobny problem? Proszę o pomoc.
  10. Witam, mam problem z podświetleniem licznika. Mianowicie po włączeniu świateł świecą tylko wskazówki plus panel z klimy i radio, nie świeci natomiast podświetlenie tarcz plus nawiewy. W momencie gdy wyjmę bezpiecznik z licznika ( nie pamiętam który to numer) i włożę go ponownie licznik zaczyna świecić poprawnie tarcza plus wskazówki, nawiewy również, gdy samochód postoi kilka godzin sytuacja się powtarza. Miał ktoś podobny problem? Dodam jeszcze że w liczniku żadnych błędów. Pozdrawiam
  11. Spróbuj sprawdzić parametry każdego czujnika abs przy kole. Może być tak że któryś z czujników wychwyci inną prędkość niż reszta (prędkości nie będą się pokrywać) i dlatego uważa że następuje poślizg i włącza się abs. Ja sam walczę z tym problemem obecnie wyjąłem bezpiecznik pompy abs by jako tako się poruszać. W moim przypadku żadnych błędów w sterowniku abs.
  12. buszmen241

    Przepustnica

    Odma jest pod kolektorem ssącym.
  13. Wszystkie połączenia sprawdzone, przepływka byłą czyszczona, podmieniana. Czujnik temperatury mam nowy OE. Rozrząd ustawiony dobrze, założona nowa odma i dalej te same objawy. Może to przepustnice szlak trafił?
  14. Nikt nie poradzi co jest tego przyczyną tych objawów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...