Skocz do zawartości

MikolajNF

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MikolajNF

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    Pińczów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MikolajNF

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, posiadam B5 1.9 AJM zmodzone na 144km i 355nm u Rogalottiego ale nadszedl kres turbiny od AWX-a. Pytan mam kilka a mianowicie. -co sadzicie na temat takiego rozwiazania?? Po zalozeniu tak jakby jeszcze bardziej wydajnej turbiny niz awx nalezaloby na nowo ingerowac w ecu??Ma to sens i jak z zywotnoscia?? http://allegro.pl/turbo-tuning-1-9-tdi-vw-passatt-a4-avf-awx-hybryda-i5742509617.html Jestem ze swietokrzyskiego i w zwiazku z tym moze ktos zaproponowac jakis profesjonalny zaklad w ktorym zregeneruja fachowo turbine? Albo moze ktos poda jakis adres na jaki mozna wyslac do regeneracji bez obawy o fuszerke. Jakie moga byc koszta regenerecji?? I ostatnie moje pytanie lepiej zregenerowac czy moze kupic nowa tutaj link http://allegro.pl/nowa-turbina-turbo-audi-a4-a6-1-9tdi-130km-avf-awx-i5790871466.html Z goru dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam...
  2. Jest mozliwosc,ze to moga byc tez pierscienie na przodzie??Jak je sprawdzic czy sa do wymiany czy nie?? Nie wiem od czego zaczac zeby nie wpedzic sie w zbedne koszta i daremny trud. Zeby odpowietrzyc to VAG-iem to potrzeba jakiegos fachowca czy zrobi to kazdy kto ma sprzet?? Jak sie je ustawia?? Jestem laikiem wiec niech nie dziwi ilosc pytan Jestem ze swietokrzyskiego moze ktos podpowie do kogo sie w tych stronach udac zeby to zrobic. Pozdro...
  3. Dzieki za rade ale to nie chodzi tak bardzo o wlaczajacy sie abs przy chamowaniau tylko o wpadanie pedalu i nastepnie auto samo mocno chamuje az do odpuszczenia chamulca. Po drugie nawet przy minimalnym chamowaniu np na 1 biegu slychac pompe jak sie odzywa ale abs nie wlacza sie i chamuje delikatnie rowno i bez szarpniec abs-u.
  4. Witam serdecznie. Mam problem z cheblami w moim A4 b5 2000r. Silnik AJM. Opisze dokladnie objawy. Przy mocniejszym chamowaniu i duzej predkosci czyli gdy trzeba dluzej przytrzymac na chamulcu zeby sie zatrzymac czuc jak delikatnie wpada pedal chamulca(2-3cm tak sadze) i po tym opadnieciu jest nagle "samoczynne" chamowanie az slychac dzwiek jak przy ABS i czuc pod pedalem ze ABS probuje dzialac ale nie jest to tak odczuwalne jak przy naglym chamowaniu z pedalem wcisnietym na max. Dzieje sie tak dosyc czesto ale tylko wtedy gdy dluzej trzymam noge na chamulcu i wtedy delikatne opadanie i auto samo mocno chamuje. Na poczatku sporadycznie teraz juz dosyc czesto. Zauwazylem tez ze bardzo czesto slychac chyba pompe abs bo jest specyficzny dzwiek pod maska jak przy wlaczeniu sie ABS-u ale slychac to nawet przy delikatnym krotkim chamowaniu. Ten dzwiek pompy slychac bardzo czesto . Czego to objawy?? Nalezy wymienic pompe abs???? czy moze cos innego?? Mam silnik 1.9 AJM a jak wpisuje nr z pompy w wyszukiwake to wyskakuje mi np 2.5 tdi albo a4 2.0 tfsi. Beda to te same pompy??Moze juz byla zmieniana na inna wlasnie z 2.5 tdi?? Tp jej nr 8e0614111t 0265202401. Pomozcie mi to rozwiazac bo boje sie ze ktoregos dnia zawiada cheble albo tak mi sam woz zachamuje ze ktos wjedzie mi w tyl. Z gory dziekuje i pozdrawiam
  5. Kupno żarników to nie bedzie problem tylko boje sie zakładac bo jesli z instalacja jest coś nie tak to minimum 400pln w piach Ciekawi mnie głównie to że padły oba dzień po dniu. A ponoć 5000k świeci bardziej niebieskim światłem i psom to przeszkadza . Prawdziwa ta teza?? 5000 świeci lepiej tzn jaśniej i mocniej niż ori 4300 np Philipsa?? A jak wyciągnąć te resztki żarnika ze środka??
  6. Witam, w swoim avancie posiadam Xenon z samopoziomem i mam z nim problem. Opisze wszystko krok pokroku. Umyłem silnik dokładnie, z góry i z dolu i po dwóch dniach mianowicie w sobotę padł pierwszy żarnik od strony pasażera. Po wymontowaniu okazało sie, ze rozpadł sie tzn szklana jego cześć się rozpadła i resztki pozostaly w środku. Mam 99% pewności, że nie stało się to z mojej winy podczas wyciągania tylko samoistnie. Kolejnego dnia spalił się drugi a przynajmniej tak sądzę ponieważ po środku tego szklanego słupka jest taka szklana "bańka" i jest ona zadymiona. Nie wiem jak wyglada nowy więc sądzę, że spalony. Zauważyłem też, że po zwolnieniu pedalu hamulca praktycznie za każdym razem jest tak jakby zauważalny delikatny rozblysk, takie mignięcie delikatne. Jest tak odkąd kupiłem auto już ponad pół roku. Teraz moje pytania... - Jest możliwe, że żarnik rozpadł się sam z siebie? Czy to może ma związek z tymi delikatnymi rozbłyskami po zwolnieniu pedału hamulca? Tak to wygląda jakby dostawały na moment wieksze napiecie po odpuszczeniu hamulca tak na chłopski rozum. -Ma to moze związek z myciem silnika?? Mam na mysli to, że padł jeden po drugim. Uprzedzę pytania... Nie sądzę że dostała się woda do środka są tam przecież uszczelki wokół i nie stało się bezpośrednio to po myciu tylko kilka dni po. -Jeśli kupować żarniki to philipsa d2s 4300k?? Czy może lepsze będą OSRAM albo Philips ale okolo 5500k?? Zależy mi na tym by jak najlepeij świeciły i dodam , że odbłyski i klosze mam w bdb stanie. Do tej pory jeden żarnik miałem Philipsa ds2 4300k i świecił ładnym białym światłem a żarnik w drugiej lampie był Boscha i była ewidętna róznica. Ten z Boscha miał bardziej żółtą barwę co żle wyglądało w porównaniu do tego drugiego i pewnie tez gorzej swieciło. Więc co proponujecie w temacie żarników?? Zależy mi na odpowiedzi na moje pytania poniewaz nie chce zakladac nowych żarnikow jeżeli np. z instalacją cos jest nie tak skoro padły jeden po drugim w czym jeden z nich sie rozpadł. Jak wiadomo to drogi gips a nie zwykle H7 czy H4.To zbieg okolicznosci? Czy należy spodziewac sie, że coś jest nie tak z instalacja i dlatego padły oba dzien po dniu?? Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
  7. Wlasnie Czytalem opinie o Gaz-Parts i praktycznie wszyscy chwala. A pasuje mi to miejsce bo blisko i co wazne maja rekomendacje staga i na stagu sie opieraja przy montazu. Doczytalem na forum co zalozyc, wiem juz gdzie wiec temat uwazam za zamkniety. Dziekuje za wypowiedzi i pozdrawiam
  8. Witam, mam zamiar zalozyc gaz do 1.8t BFB 163km. Zakladalem kilka instalicji (nie sekwencja bo starsze Audiczki) u goscia w Bilczy obok Kielc i nie narzekalem. Zaproponowal mi wtryski Hana albo Barracudy,miedz 8mm, butla w miejsce zapasu. Co najwazniejsze nie pamietam jaki reduktor i komp, chociaz on zapewnia mnie ze zaklada na takich gratach instalacje do tych silnikow i nie ma z nimi problemu. Koszt to 2400zl. Szkoda ze nie pamietam najwazniejszych komponentow. Zna ktos dobrych fachowcow w okolicy Buska Zdroju, ewentualnie w Kielcach?? Prosze o podpowiedzi rzeczowe i konkretne bez gdybania Na forum jest sporo wypowiedzi co zalozyc i juz mam to za soba. Teraz pozostaje kwestia montarzu. Kogo polecacie??. Pozdrawiam
  9. MikolajNF

    Pompowtryskiwacze AJM

    Witam, Posiadam 1.9tdi AJM odkupione od klubowicza z lekko podniesiona moca, Autko smiga na Motulu SPECIFIC i w zwiazku z tym silnikiem mam kilka pytan. Jak dbac o te wtryskiwacze?? O paliwie dobrej jakosci juz wiem. Na forum AKP przeczytalem , ze mozna lac na pelen zbiornik 200ml mixolu to dobry pomysl?? Albo raz na jakis czas dodatki do ON ktore ponoc maja czyscic pompowtryski. Lalem czasem 200ml oleju do pil stihla ale do 1Z i nie mialem przez 2 lata problemow. Na co zwracac uwage?? Jakie sa niepokojace objawy?? Czasem mam wrazenie , ze na biegu jalowym obroty spadaja tzn. faluja ale minimalnie doslownie na grubosc wskazowki ale to da sie juz wyczuc pod tylkiem. Dzieje sie tak dosyc rzadko ale jednak. Panowie reasumujac, jak dbac o te silnik i czy dolewac cos czasem do paliwa. Z gory dziekuje i pozdrawiam
  10. Witam forumowiczow, do niedawna bylem szczesliwym posiadaczem A4 B5 1.9tdi sedan 1998r. Postanowilem jednak B5 zmienic na B6 i jestem w trakcie poszukiwan. To nie bylo moje pierwsze i jedyne Audi. Mam tez 80 B2 1986r. i 100 c3 1991r. Mam nadzieje ,ze po kupnie mlodszej A4 zostane juz pełnoprawnym klubowiczem Pozdrawaim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...