pepi

Pasjonat
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O pepi

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      WD

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1997
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Kupię listwę (strona kierowcy) boczną szyby przedniej do A4 B5. Zależy mi na takiej bez korozji.
    2. Potrzebuję sprawną sprężarkę klimatyzacji DENSO dla kolegi do A6 C5 1.9TDI 2000r. OE 8D0 260 808; DENSO 447220-8180 7SBU16C Zamiennie używane numery to: 8D0 260 808 (805B, 805J, 805P, 805Q, 805R, 805RX) Przydałaby się gwarancja rozruchowa (jeżeli okaże się że jest nie taka jak trzeba lub po montażu i napełnieniu układu nie hula)
    3. pepi

      Najlepiej sam wyszukaj żeby pomyłki nie było. http://pl.realoem.me/
    4. Tam są 2 nakrętki, zewnętrzną da się w ten sposób odkręcić, ale trzeba też kręcić tą drugą (kontra). Jest jeszcze spinka zabezpieczająca, a pomiędzy nakrętkami dźwignia klapki.
    5. Posiada ktoś sanki silnika, z dobrymi tulejami do auta jak w tytule ? Najlepiej okolice Warszawy, Siedlec albo po drodze z jednego miasta do drugiego.
    6. pepi

      Tym się różni, że po kodzie producenta z aukcji wychodzi, że jest to Abakus a nie Depo. Ja miałem dzielone Valeo i bardzo słabo świeciły. Wymieniłem je na soczewkowe Depo dzielone, świecą bardzo dobrze. Polecam.
    7. pepi

      Ja to robiłem programem VAG TACHO, kabel też tak nazywał się, nie był to ten popularny interfejs Vag KKL.
    8. pepi

      Sprawdź tu: http://pl.realoem.me/
    9. pepi

      Nie wiem czy już to sprawdziłeś, może to tylko przegub. W moim jak wyskoczył z pierścienia na ośce to straciłem napęd. Spychałem z drogi zanim wpadłem na to żeby maksymalnie skręcić kołami, wtedy wskoczył na miejsce i do domu dojechałem.
    10. pepi

      Nie jestem znawcą tematu diagnostyki, ale niedawno auto poważnie mi zamuliło. Może będzie to jakiś punkt zaczepienia dla Ciebie. Nie robiłem wtedy logów więc nie wiem jak one wtedy przedstawiały się. Powodem słabego przyspieszania był odklejony wkład katalizatora od puszki, ustawił się w ten sposób, że zmniejszył się przepływ spalin.
    11. pepi

      Może będzie podobnie to napiszę jak to w stag 4. Podłączyłem się pod sterownik LPG programem AC (dostępnym na ich stronie) odpowiednim do wersji sterownika. Jest tam opcja wyskalowania wskaźnika. Sprawdza się jakie napięcie pokazuje wskaźnik na "pustym" zbiorniku i jakie na pełnym po zatankowaniu. Napięcie będzie malało albo rosło (jedno z dwóch, nie pamietam jak u mnie było) wraz z ubywaniem LPG ze zbiornika. Odejmujesz wartości napięć, od większej mniejszą i dzielisz przez liczbę poziomów wskaźnika(np 5 diod to 4 przedziały pomiędzy nimi.). Wychodzi ci wartość o którą będzie mniejszy lub większy następny poziom LPG (czyli napięcie dla naszego wskaźnika tzn: zapal lub zgaś kolejną diodę). Wpisujesz w okienka w programie wartości kolejnych poziomów zwiększając ją o wynik z dzielenia. Dodam, że u mnie to nie pomogło bo czujnik raz działa dobrze a raz źle, w większości cały czas według niego jest rezerwa. Na uszkodzonym nie ma co regulować, bo jak się rozjechał tzn, że coś jest z nim nie tak i nie trzyma parametrów. Zrobiłem to raczej z ciekawości.
    12. pepi

      Próba szczelności jest przy jakiejś aktualnej temperaturze otoczenia, a jak uruchomisz klimatyzację to jeden oring ma zimno inny ciepło i wtedy okazuje się czy jest szczelnie.
    13. pepi

      Prawie miesiąc temu miałem ten sam problem w B5. Może sprawa wygląda podobnie więc napiszę. Klima słabo chłodziła. Na tym łączeniu skraplacz - przewód zauważyłem olej z układu klimy. "Klimiarz" nie chciał mi tego odkręcić i wymienić oringu bo są duże szanse na popsucie gwintu. Tylko po co komu niesprawna klimatyzacja. Powiedziałem, że jak nie chce tego robić to sam to zrobię i przyjadę jak już będzie złożone do kupy. Wjechałem mu na ambicję i wziął się do roboty. W układzie było 470g czynnika z 750g. Przewód od skraplacza odkręcał kluczem płaskim i kluczem "mors". Najpierw oklepał nakrętkę za pomocą dwóch młotków, potem podlał penetrantem. Następnie próbował trochę dokręcić i jak ruszyło to trochę odkręcił i trochę dokręcił i tak w kółko małymi krokami po to żeby nie zmielić gwintu osadem spod nakrętki. Gwint oczyścił, nowe oringi przesmarował olejem i przykręcił przewód dosyć mocno. Dzięki tej operacji nie musiałem wymieniać skraplacza i przewodu ( w przypadku popsucia gwintu nie byłoby wyjścia). Przy okazji wymieniony został osuszacz i dysza rozprężna, na której było dużo syfu. Jak dysza była wyjęta to ciśnieniem przedmuchał wymiennik, żeby sprawdzić czy ten syf czasami nie stamtąd. Później stanardowe czynności serwisowe, próba ciśnieniowa, próżnia i czynnik z olejem. Za usługę zapłaciłem 300 zł na wiosce w okolicach Siedlec. Części kupiłem wcześniej sam. Trochę się rozpisałem, ale może dzięki temu trochę Ci kolego nakreśliłem temat. Za każdą wizytę trzeba płacić więc warto zrobić raz porządnie i mieć spokojną głowę.
    14. pepi

      Poprawiłem, bo faktycznie jak ktos nie przeczyta wszystkich postów to nie będzie wiedział kto mi pomagał. Dzięki Łukasz13 za pomoc. Skupiłem się na opisaniu rozwiązania problemu dla innych, bo mało tematów zawiera zakończenie z wyjaśnieniem czy usterka została usunięta i w jaki sposób. Nie zdążyłem dzisiaj zrobić logów tak dla sprawdzenia ostatecznie czy coś może jeszcze nie domaga, ale za jakiś czas wrzucę do oceny, pewnie po wymianie świec. Mam nadzieję, że ponownie coś podpowiesz.
    15. pepi

      Napiszę jak rozwiązałem problem z szarpaniem (dzięki wskazówkom udzielonym przez kolegę Łukasz13). Wyregulowałem WG, zaczyna otwierać się wcześniej, coś między 0,35-04 bar. Wymieniłem świece, wyglądały na bardzo sfatygowane. Wkręciłem na próbę używki, ale sprawne i ustawiłem przerwę na 0,7mm (nie chciałem na szybko szukać i kupować), docelowo wymienię na nowe. Auto jeździ już normalnie, nie ma szarpania jak wciskam pedał w podłogę. Da się odczuć, że nie przyspiesza już tak dobrze jak przy WG ustawionym na 0,55 bar. Od dołu nie jest już taki "szatan" , ale przyspiesza, więc wymiana świec i turbosprężarki przywróciła moc i moment w aucie. Do regulacji został jeszcze gaz, ale to w najbliższym czasie będzie zrobione.