pepi

Pasjonat
  • Zawartość

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pepi

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      WD

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1997
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. Wysłałem Ci wiadomość pw.
    2. Wysłałem Ci wiadomość.
    3. Zobacz ofertę Kupię sprężarkę klimatyzacji Potrzebuję sprawną sprężarkę klimatyzacji DENSO dla kolegi do A6 C5 1.9TDI 2000r. OE 8D0 260 808; DENSO 447220-8180 7SBU16C Zamiennie używane numery to: 8D0 260 808 (805B, 805J, 805P, 805Q, 805R, 805RX) Przydałaby się gwarancja rozruchowa (jeżeli okaże się że jest nie taka jak trzeba lub po montażu i napełnieniu układu nie hula) Dodający pepi Wysłano 20.02.2018 Kategoria Audi A4 B5
    4. Potrzebuję sprawną sprężarkę klimatyzacji DENSO dla kolegi do A6 C5 1.9TDI 2000r. OE 8D0 260 808; DENSO 447220-8180 7SBU16C Zamiennie używane numery to: 8D0 260 808 (805B, 805J, 805P, 805Q, 805R, 805RX) Przydałaby się gwarancja rozruchowa (jeżeli okaże się że jest nie taka jak trzeba lub po montażu i napełnieniu układu nie hula)
    5. Najlepiej sam wyszukaj żeby pomyłki nie było. http://pl.realoem.me/
    6. Tam są 2 nakrętki, zewnętrzną da się w ten sposób odkręcić, ale trzeba też kręcić tą drugą (kontra). Jest jeszcze spinka zabezpieczająca, a pomiędzy nakrętkami dźwignia klapki.
    7. Zobacz ofertę Sanki silnika A4 B5 1997r 1.8T Posiada ktoś sanki silnika, z dobrymi tulejami do auta jak w tytule ? Najlepiej okolice Warszawy, Siedlec albo po drodze z jednego miasta do drugiego. Dodający pepi Wysłano 02.01.2018 Kategoria Audi A4 B5
    8. Posiada ktoś sanki silnika, z dobrymi tulejami do auta jak w tytule ? Najlepiej okolice Warszawy, Siedlec albo po drodze z jednego miasta do drugiego.
    9. Tym się różni, że po kodzie producenta z aukcji wychodzi, że jest to Abakus a nie Depo. Ja miałem dzielone Valeo i bardzo słabo świeciły. Wymieniłem je na soczewkowe Depo dzielone, świecą bardzo dobrze. Polecam.
    10. Ja to robiłem programem VAG TACHO, kabel też tak nazywał się, nie był to ten popularny interfejs Vag KKL.
    11. Sprawdź tu: http://pl.realoem.me/
    12. Nie wiem czy już to sprawdziłeś, może to tylko przegub. W moim jak wyskoczył z pierścienia na ośce to straciłem napęd. Spychałem z drogi zanim wpadłem na to żeby maksymalnie skręcić kołami, wtedy wskoczył na miejsce i do domu dojechałem.
    13. Nie jestem znawcą tematu diagnostyki, ale niedawno auto poważnie mi zamuliło. Może będzie to jakiś punkt zaczepienia dla Ciebie. Nie robiłem wtedy logów więc nie wiem jak one wtedy przedstawiały się. Powodem słabego przyspieszania był odklejony wkład katalizatora od puszki, ustawił się w ten sposób, że zmniejszył się przepływ spalin.
    14. Może będzie podobnie to napiszę jak to w stag 4. Podłączyłem się pod sterownik LPG programem AC (dostępnym na ich stronie) odpowiednim do wersji sterownika. Jest tam opcja wyskalowania wskaźnika. Sprawdza się jakie napięcie pokazuje wskaźnik na "pustym" zbiorniku i jakie na pełnym po zatankowaniu. Napięcie będzie malało albo rosło (jedno z dwóch, nie pamietam jak u mnie było) wraz z ubywaniem LPG ze zbiornika. Odejmujesz wartości napięć, od większej mniejszą i dzielisz przez liczbę poziomów wskaźnika(np 5 diod to 4 przedziały pomiędzy nimi.). Wychodzi ci wartość o którą będzie mniejszy lub większy następny poziom LPG (czyli napięcie dla naszego wskaźnika tzn: zapal lub zgaś kolejną diodę). Wpisujesz w okienka w programie wartości kolejnych poziomów zwiększając ją o wynik z dzielenia. Dodam, że u mnie to nie pomogło bo czujnik raz działa dobrze a raz źle, w większości cały czas według niego jest rezerwa. Na uszkodzonym nie ma co regulować, bo jak się rozjechał tzn, że coś jest z nim nie tak i nie trzyma parametrów. Zrobiłem to raczej z ciekawości.
    15. Próba szczelności jest przy jakiejś aktualnej temperaturze otoczenia, a jak uruchomisz klimatyzację to jeden oring ma zimno inny ciepło i wtedy okazuje się czy jest szczelnie.