Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Demontaż dwururki 1.8 ADR


prezesik18

Rekomendowane odpowiedzi

Będę grzebał niedługo przy swojej audi i potrzebuje zdjąć dwururkę. Kiedyś już wymieniałem z wójkiem plecionkę i nie pamiętam czy demontowaliśmy i ile z tym roboty było. Jak auto postawię na kanał uda się odkręcić wszystkie śruby od dołu? Czy u góry będę musiał zrzucać całą obudowę filtra powietrza i coś jeszcze?

a87164e841589056d83590d13816.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemkie:-P
Przy silniku śruby delikatnie dały się odkręcić bez ukręcania:-) przy plecionce wszystkie trzy były do odcięcia... kupiłem całość nową za ok 180zł z uszczelkami, dałem nowe śruby i do teraz cisza i spokój:-)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa i od góry misisz zrzucić obudowe filtra bo bez tego nie da rady:-P

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby przy plecionce już nie raz odkręcałem, także pójdą bez problemu. Śruby odkręcałeś na długich przedłużkach czy grzechotką przy samej śrubie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre na długiej, to zależało od dostępnego miejsca także zobaczysz jak Ci się łapa bd mieściła, dolne śruby z kanału sięgałem.
Tą dwururke jeszcze mam jakbyś potrzebował:-P

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...