Jump to content
IGNORED

MCE F - problem z światłami

Recommended Posts

Posted

Cześć

Na wstępie zaznaczę, że jestem laikiem i dopiero uczę się na swoim audi elektryki.

Ale do rzeczy, posiadam w swoim aucie MCE w wersji HIGH. 

Wyskoczył mi błąd świateł pozycyjnych przód i tablicy rejestracyjnej ( pojawiało się i znikało, teraz już na stałe nie działa).  Sprawdziłem żarówki, wszystkie sprawne.

Na podstawie schematów i danych z tematu:

Wyjąłem wtyk z MCE (rząd C ) 32PIN'owy aby sprawdzić czy nie popaliły się piny, ogólnie wygląda ok. Kiedy wcisnąłem spowrotem kostkę tablica rejestracyjna zaczęła działać. Niestety przód pozycyjne nie działają nadal.  Zgodnie z opisem z wklejonego tematu wersja HIGH za postojowe odpowiada PIN 3-lewa pozycja 5-prawa pozycja oraz 25-zasilanie pozycji. Sprawdziłem piny niby były delikatnie zaśniedziałe, kupiłem nowe i wlutowałem ale niestety nie pomogło. Kiedy chciałem sprawdzić schemat kabli pozycji w wersji HIGH niestety nie został on opisany w wklejonym temacie. ( w wersji LOW jest opis przodu i tyłu w wersji HIGH tylko tyłu :( ) W większości tematów które znalazłem w necie ludzie borykają się z problemem nie działającej całej lewej strony lub prawej. U mnie działa tył bez przodu...

Zastanawiam się, czy jak zewrę kabel bezpośrednio 3 z 25 lub 5 z 25 to powinny zadziałać światła pozycyjne jeśli jest uwalony MCE? 

Czy macie dla mnie jakieś podpowiedzi ewentualnie jak sprawdzić MCE lub jak pomierzyć kable czy są sprawne? ( Nie wiem do końca jak pomierzyć, bo nigdzie nie potrafię znaleźć schematu pozycji połączenia w MCE wersji F ( HIGH )

PS. Nie mogę znaleźć nigdzie schematu bezpieczników mojej wersji. Te z neta niestety się nie pokrywają ( AUDI A4 1.8T BFB B6 2003 rok, najbogatsze wyposażenie )

Przeglądam 

Posted

Niestety z tym schematem też nie zgrywa się moja deska ( mój poprzednik musiał porządnie majstrować )