Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć,

jakiś czas temu wróciłem do oryginalnego zawieszenia (wymieniłem amory plus wywallłem sprężyny obniżające).

 

O ile z przodu zawieszenie i wahacze w miarę lekko się odkręciły tak te z tyłu po latach na krótkich sprężynach  ta tuleja na której ustawia się zbieżność ani drgnie. Prawdopodobnie będzie do wycięcia ponieważ nie mogę ustawić dobrej zbieżności...

 

Potrzebowałbym instrukcje jak samemu wymienić ten wahacz, czy wogule się w to bawić... Chodzi mi o wahacz nr. 11 na obrazku. Ma ktoś numer tej części, byłbym wdzieczny :) Zastanawiam się jaka jest cena tego ustrojstwa. Potrzebowałbym komplet lewa i prawa.

image.png

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...