rafalinsky1906 Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Cześć, jakiś czas temu wróciłem do oryginalnego zawieszenia (wymieniłem amory plus wywallłem sprężyny obniżające). O ile z przodu zawieszenie i wahacze w miarę lekko się odkręciły tak te z tyłu po latach na krótkich sprężynach ta tuleja na której ustawia się zbieżność ani drgnie. Prawdopodobnie będzie do wycięcia ponieważ nie mogę ustawić dobrej zbieżności... Potrzebowałbym instrukcje jak samemu wymienić ten wahacz, czy wogule się w to bawić... Chodzi mi o wahacz nr. 11 na obrazku. Ma ktoś numer tej części, byłbym wdzieczny Zastanawiam się jaka jest cena tego ustrojstwa. Potrzebowałbym komplet lewa i prawa.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now