19radzio86 0 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Witam, Mam problem z paskiem rozrządu, a mianowicie z faktem iż między kołem zębatym na wałku rozrządu, a kołem pompy wody przedmiotowy pasek się luzuje i "klepie" w obudowę. Wymieniony został komplet tj. pasek, rolki, napinacz i pompa wody. Po montażu i napięciu jest wszystko ok, pasek luzuje się dopiero po tym jak silnik trochę czasu popracuje. Od strony napinacza jest wszystko ok, dziwi mnie tylko fakt iż pasek jest luźny tam gdzie teoretycznie nigdy to nie powinno nastąpić gdyż to właśnie od tej strony działa siła napinająca pochodząca od zębatki na wale korbowym, a napinacz kasuje luz z drugiej strony. 2.0 TDI 8V BPW... Rozrząd jak i napinacz na 200% prawidłowo zamontowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Zabrzmi niewiarygodnie ale wygląda jakby wałek rozrządu "przeganiał" wał korbowy. Wiem, kompletna bzdura, ale ciekawe dlaczego ten luz powstaje skoro teoretycznie nie ma prawa tak być. Ja bym z ciekawości pobawił się kątem synchronizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19radzio86 0 Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 wałek rozrządu został wymieniony na nowy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się