Skocz do zawartości

19radzio86

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 19radzio86

Informacje

  • Imię
    Rado
  • Miasto
    KRK

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 19radzio86

0

Reputacja

  1. wałek rozrządu został wymieniony na nowy ...
  2. Witam, Mam problem z paskiem rozrządu, a mianowicie z faktem iż między kołem zębatym na wałku rozrządu, a kołem pompy wody przedmiotowy pasek się luzuje i "klepie" w obudowę. Wymieniony został komplet tj. pasek, rolki, napinacz i pompa wody. Po montażu i napięciu jest wszystko ok, pasek luzuje się dopiero po tym jak silnik trochę czasu popracuje. Od strony napinacza jest wszystko ok, dziwi mnie tylko fakt iż pasek jest luźny tam gdzie teoretycznie nigdy to nie powinno nastąpić gdyż to właśnie od tej strony działa siła napinająca pochodząca od zębatki na wale korbowym, a napinacz kasuje luz z drugiej strony. 2.0 TDI 8V BPW... Rozrząd jak i napinacz na 200% prawidłowo zamontowane.
  3. Czy posiada ktoś jakąś tabelkę w której są podane wszystkie momenty dokręcania śrub w silniku? korby, wał, wałek rozrządu itd...
  4. Dzięki wielkie, poskladam to.w kupe i dam znac co.wyszlo... Dof usunę na pewno... Kwestia podniesienia mocy kuszaca...
  5. Czyli na chlopski rozum mam w zasadzie 1.9 z elementami od.2.0 tak wiec zarowno.pojemnosc jak i moc sie nie zgadzaja...
  6. pompa zwykła na łańcuszek ( nie było robionej podmianki, w bloku nie ma tego otworu olejowego z wadliwej pompy), w takim wypadku ktoś przebił numery na bloku bo oznaczony jest jako BPW ... i teraz mam spory dylemat. jaką dobrać uszczelkę pod głowice i wałek rozrządu... DPF też posiadam, jednak mam zamiar go wyciąć. Kupując auto wiedziałem że jest silnik wymieniony, z tym że miał to być właśnie 2.0 BPW... może się powtórzę ale kupuje części wg vinu i jak dotąd wszystko pasuje ... problem tylko właśnie z tym co wymieniłem już wcześniej: pierścienie, uszczelka, wałek rozrządu... jaki kupić ... czy możliwe jest też iż cały dół silnika blok, tłoki, wał, miska jest to jakis rodzaj 1.9 a cała reszta typu głowica i cały osprzęt z 2.0 bpw?
  7. 19radzio86

    problem z blokiem...

    Witam, zabrałem się za remont swojego motoru, pojawił się jednak pewien dość istotny problem. Otóż auto kupione było używane, niby 2.0tdi BPW na bloku nabity jest kod BPW oraz numer ale ... po rozłożeniu na części pierwsze okazuje się że średnica cylindra to 79.5 mm... muszę wymienić pierścienie, a z tego co patrze to nominalny wymiar cylindrów to 81 mm... Teraz pytanie czy jest to możliwe ( dla mnie jakby nie patrzył nie, ale pytam dla pewności). Zastanawiam się czy ktoś nie wsadził tutaj 1.9... wszelkie części jak np rozrząd czy filtry kupuje pod BPW i o dziwo pasują ...
  8. więc tak: olej w wydechu wina turba, do tego błąd regulacji ciśnienia doładowania spowodowany przez tą hmm "gruszkę" przy turbie która się zawiesiła. wszystko wyczyszczone rozebrane i poskładane ... jest ok. przy okazji odgrzeje kotleta jakim jest pomiar ciśnienia w cylindrach i teraz pytanie czy czasami pierścienie nie są już do wymiany. odpowiednio na cylindrach: 1,2,4 każdy równo po 34 bary na 3: 36 bar, po dodaniu równo po 6 ml oleju ponownie: 1,2,4 po 43 bary, 3: 48. pomiar wykonany na zimnym silniku (auto stało kilka dni na zewnątrz). odpięta kostka zasilająca pompki. skąd się bierze wartość rzędu 34 bar i wyższa, gdzie jak czytałem prawidłowy zakres jest od 25 - 31 bar.... błąd pomiarowy czy padające pierścionki?
  9. jak narazie nie mam kiedy sie za to zabrac .... jakby to nie byl "nowy" silnik to powiedzialbym ze olej w wydechu to nic innego jak walniety pierscien na tloku ...
  10. kod silnika BPW, zaolejone są całe kanały gdzie spaliny latają ...
  11. Witam, O samego początku, pompki po regeneracji, dpf po czyszczeniu... po około 2k km znowu zapaliła się ikonka zapchanego filtra... ale po trasie zgasło i tak może ze dwa razy w niedługim odstępie czasu. Ostatnio jechałem pod górę cały czas przyspieszając i nagle wszedł mi w tryb awaryjny (zaczęła migać kontrolka świec żarowych), odcięło moc tak że ledwo się na szczyt wyskrobałem. Po wyłączeniu silnika i ponownym zapaleniu wszystko ok... po podpięciu wyskoczył mi taki błąd: P0234 Regulacja ciśnienia doładowania , osiągnięty zakres regulacji. nieciągły. Oczywiście symbol filtra się nie palił. Wczoraj po odczytaniu tych błędów w drodze powrotnej znowu zapaliła się kontrolka dpf do tego zaczęła mrugać spiralka i zapalił się check... w zaworze EGR od groma oleju.. czyściłem go może rok temu z nagaru i było sucho teraz wszystko zaklejone olejem i nagarem. Chyba też przybyło mi nieco oleju w misce ... czyżby któryś z pierścieni na tłoku wyzionął ducha?
  12. w papierach wszystko jest ok, wszystkie "bebechy" nowe i nie zamienniki uszczelki o ringi itp, montaż na bank przeprowadzony dobrze... kąty ustawione do 0,1mm, kompresja też ok. dzwoniłem do serwisu w którym mi to regenerowali stwierdził żeby przeczyścić piny na listwie zasilającej i ewentualnie pozamieniać miejscami pompki...
  13. Witam, wsadziłem pompki po regeneracji i mam duże rozbieżności w dawkach paliwa na poszczególnych cylindrach cylinder 1: -0,05 cylinder 2: -1,48 cylinder 3: 1,55 cylinder 4: 0,05 czy ktoś ma pomysł czym to jest spowodowane i jak to wyregulować? 2.0 tdi, BPW 8V, pompki bosch
  14. 19radzio86

    demontaż DPF

    szpilki nie wytrzymały trudno ... sondę wyciągacie do płukania czy można ją zostawić ? powiem szczerze że dość mocno się "zespawała" i mam dylemat czy uszkodzę ją podczas płukania różnymi specyfikami czy urwę ją przy próbie demontażu ...
  15. 19radzio86

    demontaż DPF

    ja wcześniej już górę rozebrałem od razu turbinę do regeneracji dam ... ale dpf siedzi ... problem z dolnym mocowaniem ... nakrętki się zaokrąglają ... zapuszczam penetrantem i czekam ... nie pójdzie to trzeba będzie ciąć ... ja mam kanał więc tyle wygodniej...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...