Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duzy problem z air bagiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam duży problem z Air bagiem błąd napinacza pasa pasażera.

Napinacz wymieniony błąd dalej siedzi mechanik mówi że został zapisany w sterowniku i trzeba albo nowy sterownik albo robić crash date.  Air bag mi się cały czas pali A nie może jak np będę chciał przegląd zrobić proszę o pomoc czy faktycznie to czy może coś jeszcze . 

Audi a4b6 2004 

Opublikowano

Posprawdzaj kostki pod fotelem pasażera, też jakiś czas temu świeciła mi się kontrolka airbag, u mnie się okazało że przy pozbyciu się kostki i połączeniu kabelków bezpośrednio błąd airbaga nie powrócił, być może u Ciebie też jest błąd z tego powodu ?

Wysłane z telefonu

Opublikowano

Mam błąd napinacza pasów ten kabel jest w słupku B A nie pod fotelem .

Opublikowano

Podaj kod błędu.

Opublikowano

00655 - Seat Belt Tensioner Igniter Passenger Side (N154)

001 - upper limited exceteed 

Opublikowano

Błąd starego napinzcza został zapisany w sterowniku Air bag ,dopuki programowo czyli vagiem niewykasujesz to kontrolka będzie się świecic.

5 min pracy

 

Opublikowano

No właśnie tylko że nie mogę jej wykasować bo ponoć został na stałe zapisane w module i trza crash date robić 

Opublikowano

Ja tu niewidzę błędu crash data,masz zwykły błąd jaki wielu się przytrafia .Może masz za słaby program

Opublikowano

Zaraz pójdę jeszcze raz sprawdzić 

Opublikowano (edytowane)

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 959 655 J  
  Component and/or Version: Airbag 8.4EP        1002
           Software Coding: 0010602
            Work Shop Code: WSC 63251
1 Błąd Zapis.:
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)
        001 - Upper Limit Exceeded
 

 

kasuje go i wraca caly czas  VAG  311.2

Edytowane przez Mefi1985
Opublikowano

Kostka tego napinacza dobrze wpięta

Opublikowano

No raczej tak Bo był cały napinacz z pasem wymieniany 

Opublikowano

Mechanik mówił że na tamtym nie było wogule opornosci na tym jest ale że niby stały błąd 

Opublikowano

Kupiłeś i założyłeś inny napinacz ,ale mnie to wygląda że też jest jakiś wadliwy

Opublikowano

Już sam nie wiem najlepiej by było wyjąć ten od kierowcy i podpiąć na próbę u pasażera 

Opublikowano

Mozna tak zrobić wtedy bedziez miał pewnosc

Opublikowano

Ok sprawdzę to w tygodniu jakoś 

Opublikowano (edytowane)

Ok pany szybkie pytanie bo właśnie jadę po drugi pas do testów.  Chyba mam źle zaprogramowany fis bo jak otwieram dzwi kierowcy to na fis jest że od pasażera i na odwrót.  Więc czy moze być tak że pokazuje mi uszkodzony pas pasażera w defakto jest kierowcy i cały czas walczę nie po tej stronie auta ?

Edytowane przez Mefi1985
Opublikowano

Masz angielską wersję najpierw zmień kodowanie postem sprawdz.


Kodowanie modułu komfortu

Wybieramy opcję CODING 07 (aby aktywować dane funkcje dodajemy do siebie poniższe wartości i ich sumę zapisujemy jako kodowanie sterownika):

+1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii)
+2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy
+4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika)
+8 – aktywacja alarmu
+16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h)
+32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy)
+64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota)
+128 – pojazd z kierownicą po prawej stronie
+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)
+512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami
+1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu
+2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi)
+4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu).
+8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem)
+16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych

Ty od swojego obecnego kodowania musisz odjąć 128 i wynik będzie twoim nowym kodem

 

Opublikowano

dalej ten sam blad pasazera . modul komfortu zmieniony . 

 

dziwne sa bloki 002 

20180219_151652.jpg

20180219_151724.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...