tales Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Witajcie, szukałem odpowiedzi na forum, ale nie znalazłem nic co by charakteryzowało ten konkretny przypadek. Po ostatniej wyianie wężyka do wspomagania hamulców, temperatura potrafi skoczyć w 5 sekund do 130 st C jak przekroczę 2500obr / min. Jeśli tylko spuszczę nogę z gazu (automat) to w kolejne 5 sekund temp wraca do normy. Zastanawiam się czy to może być jakiś czujnik, bo z fizyki i biologi pamiętam, że prawdopodobieństwo spadku temp ze 130st na 90st nawet przy takich warunkach jak teraz czyli ~ 0 st. C jest dość niemożliwe, mimo włączającej się na pełne obroty wentylatora. Szczególnie, że temperatura spada podczas jazdy. Płyn chłodniczy jest, nic ze zbiorniczka nie ubywa. Jakieś wstępny pomysły za co się zabrać na start?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się