AdrianB6 Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Witam wszystkich użytkowników tej platformy i miłośników Audi. Jestem tu nowy. Podobny temat już był poruszany ale niestety nie zaspokoił mojej ciekawości. Mam problem techniczny. Audi A4 B6 2002, 2.0Alt LPG Na wolnych obrotach powietrze z nawiewów robi się zimne. Powyżej tysiąca obrotów wszystko wraca do normy i jest ukrop. Czasami ciepłe powietrze znika w kilka sekund a czasami jest nawet 2 min. Temperatura silnika wzrasta normalnie i trzyma środkowy zakres. Silnik odpowietrzony po wymianie chłodnicy. Korek zbiorniczka wymieniony. Wąż zasilający nagrzewnice gorący, wylotowy ciepły. Po dotknięciu wyczuwalny przepływ. Macie jakieś ciekawe podpowiedzi? Pozdrawiam i liczę na owocną współprace. Nadmieniam, iż auto posiada climatronic. Test głowicy i jej uszczelki negatywny. Edytowane 23 Marca 2018 przez AdrianB6
AdrianB6 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 Rok temu kupiłem auto i nie wymieniałem. Myślę, że gdyby to była wina wytartych wirników to chyba by się silnik grzał? Czy się mylę?
error32856 Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Niekoniecznie, bo pompa działa tylko mało wydajnie. Gdzieś na forum był podobny przypadek z tego co kojarzę.
AdrianB6 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Opublikowano 26 Marca 2018 Działa wydajnie bo pompuje w mały i duży obieg a temperatura trzyma się dobrze, bez żadnych wahań. Zastanawiam się nad nagrzewnicą...może zapchana i na wolnych obrotach nie ma ciśnienia, żeby się przebić?
AdrianB6 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 Problem rozwiązany... dziękuję koledze za udział w dyskusji ?
AndrzejK. Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Super,że usprawniłeś temat, ale jeszcze lepiej by było jakbyś napisał co było przyczyną usterki.... Byłoby dla potomnych na przyszłość.
AdrianB6 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 Nikt nic nie pisał to myślałem, że nikogo tu nie ma...? Za chwilę podeślę foto, to wszystko wyjaśni ?
AdrianB6 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 Przy okazji rozrządu wyszło jakie gówno było tam wsadzone. Wymieniłem na pompę z metalowym wirnikiem renomowanej firmy i jest oki. Połamany wirnik pewnie lata gdzieś po silniku bo nie został odnaleziony ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się