lexyy Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Witam, podczas mrozow pojawil sie problem z praca silnika na nie wszystkie cylindry po dluzszym postoju, teraz mam objawy pobierania plynu, bialego dymu z ukladu wydechowego i brak ogrzewania na wolnych obtotach. Korek od oleju ma biala maz, oleju nie ubywa, wyciekow ukladu chlodzenia brak(króciec wymieniany). Z autopsji podejrzewam peknieta glowice, co zweryfikuje dopiero po jej demontazu. W razie glowicy nie chce bawic sie w spawanie(kolega spawal i marny efekt) a potrzebuje zebrac informacje techniczne Wiem ze glowica o oznaczeniu ADR da rade założyć, trzeba usunac sai a co z kolektorem dolotowym jak bedzie szerszy kanał? Czy moge do glowicy ADR przelozyc moje popychacze, walki napinacz bo wiem ze sa sprawne graty. Co z mostkami, przekladam swoje czy musze kupic glowice adr wraz z mostkami? Czy przy sciaganiu glowicy musze wyciagac turbo czy wystarczy/da rade odsunac na bok. To samo z kolektorem dlotowym, wyciaganie czy odlozenie na bok?
goldi Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Za czym zaczniesz cokolwiek robić sprawdz chłodnice oleju żebyś nie wyrzucił 2 tys na głowice kolektor sie odsuwa turbo nie trzeba wyjmować
lexyy Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Ale co ma chlodniczka do braku ogrzewania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się