Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana glowicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

  Witam, podczas mrozow pojawil sie problem z praca silnika na nie wszystkie cylindry po dluzszym postoju, teraz mam objawy pobierania plynu, bialego dymu z ukladu wydechowego i brak ogrzewania na wolnych obtotach. Korek od oleju ma biala maz, oleju nie ubywa, wyciekow ukladu chlodzenia brak(króciec wymieniany).

 

Z autopsji podejrzewam peknieta glowice, co zweryfikuje dopiero po jej demontazu. W razie glowicy nie chce bawic sie w spawanie(kolega spawal i marny efekt) a potrzebuje zebrac informacje techniczne

 

Wiem ze glowica o oznaczeniu ADR da rade założyć, trzeba usunac sai a co z kolektorem dolotowym jak bedzie szerszy kanał? Czy moge do glowicy ADR przelozyc moje popychacze, walki napinacz bo wiem ze sa sprawne graty. Co z mostkami, przekladam swoje czy musze kupic glowice adr wraz z mostkami?

 

Czy przy sciaganiu glowicy musze wyciagac turbo czy wystarczy/da rade odsunac na bok. To samo z kolektorem dlotowym, wyciaganie czy odlozenie na bok?

Opublikowano

Za czym zaczniesz cokolwiek robić sprawdz chłodnice oleju  żebyś nie wyrzucił 2 tys na głowice kolektor sie odsuwa turbo nie trzeba wyjmować 

Opublikowano

Ale co ma chlodniczka do braku ogrzewania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...