LUKENSZ 1 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 (edytowane) Wymieniał, ktoś może to cudo? Podczas przeglądania interentu znalazłem informacje, że sa dwa czujniki. Pierwszy na 1 i 2 cylinder, zas drugi na cylindry 3 i 4. Prawda to? Tutaj fotka z Golfa GTI MKv. W A4 one są w tym samym miejscu? Na zdjęciu i na schemacie czujnik wyglada na całość z przewodem, a szukając cześci w internecie znalazłem taki na kostkę z dwoma pinami (kompatybilna z BGB) i teraz pytanie co z tym fantem zrobić. Zrobić gniazdo? https://www.czesciauto24.pl/bosch/1149741 Edytowane 4 Maja 2018 przez LUKENSZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Tak to wyglada w bgb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKENSZ 1 Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Podejchałem do ASO, schemat ideantyczny, ale facet w okinku pokazał zdjęcie samego czujnika i jest taki jak zamiennik, więc chyba bedzie tam gdzieś wtyczka. Nie kojarzy tego nikt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Moze po prostu wez latarke w reke, i zerknij pod kolektor ? Wyskoczyl Ci jakis blad w ogole ze ze zmieniasz ten czujnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKENSZ 1 Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Tak wywaliło błąd czujnika spalania stukowego. Został skasowany po jakiś 380km znowu się pojawił. Po jakiś 120km zgasł, ale przy następnym odpaleniu już był. Od latarki zacząłem, ale nie da się tego ani zobaczyć ani dotknąć bez ściągnięcia kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 7 godzin temu, LUKENSZ napisał: Tak wywaliło błąd czujnika spalania stukowego. Został skasowany po jakiś 380km znowu się pojawił. Po jakiś 120km zgasł, ale przy następnym odpaleniu już był. Od latarki zacząłem, ale nie da się tego ani zobaczyć ani dotknąć bez ściągnięcia kolektora. A tresc tego bledu ? Moze stuki ponad norme wystapily po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKENSZ 1 Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Błąd wyglada tak: 000818 - Czujnik spalania stukowego 2 (G66) P0332 - 002 - sygnał za niski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się