Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik na made in wy*eb???


Malinowa mamba

Rekomendowane odpowiedzi

Pany co zrobić czy silnik kończy już swoją żywotność? 

Niedawno miałem wymieniany olej i filtry dzisiaj z ciekawości podniosłem bagnet i zauważyłem że oleju jest jakby za dużo i jest troche mniej kleisty (5w40) ponadto bagnet zalatuje benzyną podobnie jak korek od wlewu oleju... rok może troche ponad był robiony rozrząd

Dodam że auto kopa ma, rozpędza sie dobrze i sie nie przegrzewa , czasami auto przy większych obrotach jak dam mu przysłowiowego buta lubi szarpnąć jak by dostał czkawki ale występuje to rzadko. Autem jeżdżę sporadycznie i na krótkie dystanse 

Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki nie sprawdzisz cisnienia na cylindrach mozesz sobie strzelac w jakim stanie jest silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz kompresję i przy okazji zrób test uszczelki pod głowicą. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm może uda mi sie to ogarnąć w tym tygodniu.... jak sie okaże że to pierścienie to opchne go jakiemuś frajerowi albo zajade do końca ten wspaniały silnik

tak czy inaczej dzieki pany za pomocne odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Malinowa mamba napisał:

Hmmm może uda mi sie to ogarnąć w tym tygodniu.... jak sie okaże że to pierścienie to opchne go jakiemuś frajerowi albo zajade do końca ten wspaniały silnik

tak czy inaczej dzieki pany za pomocne odp

Mysle ze raczej nie powinno sie chwalic takim czyms na prawo i lewo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra jest już czerwiec i auto dalej jeździ :) byłem u mechanika pomiar kompresji wyszedł dobrze wtryski sprawdzone a benzyne choć niektórzy twierdzą że to bardziej spaliny... tak czy inaczej czuć dalej :( 

auto nadal lubi sobie poszarpywać i jakby inaczej wchodziło na obroty? 

Na diagnostyce typ powiedział o kodzie odpowiadającym za przepływomierz co ciekawe czy wtyczka jest podpięta czy też nie auto chodzi tak samo zauważyłem że gdy auto jest odpalone i poruszam wtyczką przepływomierza obroty spadają po czym znowu wracają? 

pany co może być nie tak że zalatuje benzyna z korka/bagnetu? 

czy przepływomierz może być od 1.8T? kupić nowy czy po regeneracji?

i jak wymienić odmę w tym silniku a raczej którędy do niej dojść by nie odkręcać kolektora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...