Miskovsky 0 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Witam, pytanie tak jak w temacie swap 2.0 na 1.8t anglika czy wszystko będzie p&p czy ciężko coś może być nie tak dodam że mój alt jest na ośce ten anglik ma Q i planował bym je przerzucić do mojej budy, są jakieś większe problemy przy takiej operacji? Jeszcze chciałbym zapytać jak z nalotem rzekomo silnik ma 105tys ciężko w to uwierzyć no ale nie o to mi chodzi czy jak wrzucę silnik z przebiegiem w milach pod licznik w km będę musiał coś ustawiać itd czy samo wskoczy w KM? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Jeśli masz drugie auto jak dobrze zrozumiałem to z pierwszego wyrzucasz wszystko co niepotrzebne i zakładasz osprzęt do 1.8t i naped quattro tj. Oslony zbiornik itp. wiele jest o tym napisane w innych postach, co do przebiegu nie nie wyskoczy Ci w milach pozostanie ten co masz teraz na zegarkach w km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miskovsky 0 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Teraz, matisstz napisał: Jeśli masz drugie auto jak dobrze zrozumiałem to z pierwszego wyrzucasz wszystko co niepotrzebne i zakładasz osprzęt do 1.8t i naped quattro tj. Oslony zbiornik itp. wiele jest o tym napisane w innych postach, co do przebiegu nie nie wyskoczy Ci w milach pozostanie ten co masz teraz na zegarkach w km Tak posiadam 2.0 i nie uśmiecha mi się robić remontu po którym będzie dalej brało oliwę, czyli niezgodne z prawem by było jak bym ten licznik elektryczny ustawił na przebieg tego 1.8t z anglika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Z tego co pamiętam w polskim prawie silnik to część wymienna. Z tym nie ma problemu co do przebiegu auta i korekty liczników trochę się zmieniło w prawie i nie jestem w temacie... może kto inny Ci podpowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miskovsky 0 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Teraz, matisstz napisał: Z tego co pamiętam w polskim prawie silnik to część wymienna. Z tym nie ma problemu co do przebiegu auta i korekty liczników trochę się zmieniło w prawie i nie jestem w temacie... może kto inny Ci podpowie Okej w każdym bądź razie dziękuję za odpowiedź Co do silnika celowac bardziej w BFB, AVJ czy AMB będzie też spoko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się