Jump to content

matisstz

Pasjonat
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

7

About matisstz

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Münster / Nowa Sól

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

724 profile views
  1. U mnie też plecionka z zewnątrz była w porządku a od środka zgnita. Poruszyłem całym wydechem i po tym poczułem że luźno chodzi. Smród w aucie przeważnie na światłach czy korku oraz czasami zapierdził przy gaszeniu silnika.
  2. Oringi gumowe puszczają na łączeniu węży do chłodnicy klimatyzacji. Rok temu miałem to samo i w tych samych miejscach barwnik z czynnika chłodzącego. Koszt naprawy niewielki.
  3. Zobacz ofertę Zderzak przód spryski LX7Z Witam sprzedam zderzak przód pod spryskiwacze pęknięty w dwóch miejscach , chokej dolny odkształcony (widoczne na zdjeciach) kolor lx7z dodatkowo dodam belkę aluminiową wraz z wiązką elektryczną dla kupującego. Cena 150 zł Najlepiej odbiór osobisty Nowa sól województwo Lubuskie W razie pytań śmiało pisać. Pozdrawiam Mateusz Cena 150,00 zł Dodający matisstz Wysłano 14.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  4. Witam sprzedam zderzak przód pod spryskiwacze pęknięty w dwóch miejscach , chokej dolny odkształcony (widoczne na zdjeciach) kolor lx7z dodatkowo dodam belkę aluminiową wraz z wiązką elektryczną dla kupującego. Cena 150 zł Najlepiej odbiór osobisty Nowa sól województwo Lubuskie W razie pytań śmiało pisać. Pozdrawiam Mateusz
  5. A zaglądałeś do kabli w gumowym wężu karbowanym po lewej stronie ? Bo to w nim w środku łamią się kable bo tam występuje zginanie a z zewnątrz nic nie zobaczysz... co do koloru kabli nie pamiętam jaki i za co odpowiada... sprawdź jeszcze raz jak pisałem skoro przy klamce wszystko w klapie ok. Odepnij ten wąż i zsuń go z kabli ciężko będzie ale da radę bez rozcinania. Ps podaję zdjęcie poglądowe z neta.
  6. U szwagra było podobnie wymieniłem mu na nowy czujnik zamiennik i dalej był problem dopiero jak wsadziłem ori używkę świece żarowe przestały mrugać i światła stop znów się pojawiły. Najważniejsze trzeba powoli je wkręcać, wykręcać bo szybko idzie je uszkodzić.
  7. Z tego co wiem to skrzynia biegów i torsen maja dwa spusty oleju (starsze skrzynie 1) a wlew jeden w skrzyni którędy olej przelewa się do torsena. Żadnych przewodów nie odkrecasz i tamtędy nie wlewasz oliwy do torsena ma on się powoli przelać ze skrzyni.
  8. W benzynie kontrolka dpf... pierwszy raz coś takiego widzę...
  9. Do całej skrzyni wraz z torsenem powinno wejść niecałe trzy litry. Nie da się więcej wlać chyba że auto na bok przechylisz.
  10. Witam. Chyba chodzi o Check ? Tylko jak sie on zapali to sam tak szybko nie gaśnie. Choć może być jeszcze Ecu... ok po kolei zrób zdjęcie owej kontrolki albo podaj jaki błąd wywala bo kontrolki od kata to takowej w naszym aucie niema.
  11. Na klamkę idzie inny przewód a na sygnał z pilota do silniczka inny, dlatego jedno ci działa a drugie nie. Teoretycznie nawet jak masz otwarte auto to klapa też jest odryglowana a praktycznie nie idzie otworzyc bo klamka nie daje sygnału. Ps miałem podobnie u siebie w aucie.
  12. Nie działa tobie klamka w tylnej klapie więc na 100 procent masz przerwany kabel w otulinie po lewej stronie idący po zawiasie klapy. Częsty problem w naszym aucie kable w tym miejscu się łamią...
  13. Benzyny, ropy i gazu też, obojętnie czym auto jest napędzane. Przy okazji obie sondy różnią się od siebie. Musisz kupić dokładnie tą co padła. Wymiana powinna pomóc ale jak kolega wcześniej pisał dla pewności zrób logi aby mieć potwierdzenie, bo dobre zamienniki do tanich nie należą...
  14. Tak w skrócie to odpowiada za odczyt spalin i dzięki temu reguluje mieszankę paliwową. Przeważnie uszkodzenie pierwszej sondy zwiększa spalanie benzyny.
×
×
  • Create New...