Jump to content

.Cinek

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About .Cinek

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Siemanko, mam pytanie. Wiecie może co to felgi?
  2. Obyło, gdyż naprawił moj stary sterownik. Wlutował nowy przekaźniczek i wszystko wrociło do normy. Gdzieś wczesniej wyczytałem że pod lupą można zobaczyć czy nie ma jakiejś przerwy w lutach, bądz zimnych lutów w ECU, musisz go tylko wyjąć by dobrze zobaczyć.
  3. Miałem podobny problem, a mianowicie komp nie pokazywał wszystkich wartości kątów w grupie 93. Problem tkwil w ECU, jakies małe gówienko się w nim spaliło. Naprawił usterkę i po problemie, wszystkie wartości wróciły.
  4. Witam. Mam problem ze zrobieniem testu w grupie 46. Najpierw zrobiłem grupę 34 i w niej jest wszystko ok, lecz gdy chce zrobić test kątów w grupie 46 to wychodzi mi test off oraz obroty nie chcą wstawać jak to jest podczas innych testów. Wiecie może w czym tkwi problem? Z góry dziękuję za pomoc. 20190523_164548.mp4
  5. Orientuje sie ktos czemu nie można ustawić wartości bliższych zera na prawej glowicy ?
  6. Witam. Mam problem z moim ASN, a mianowicie w grupie 96 mam test off, gdzie w grupie 94 jest wszystko ok. Co moze być przyczyną? Zacięty wariator? Szarpanie karoseria, chceck engine oraz wypadanie zaplonow moze byc spowodowowany takim ustawieniem rozrzadu, takimi kątami? EDIT: Edit. Zadzwonilem do mechanika i powiedział ze nie mógł zejsć nizej z wartosciami na prawej głowicy(9, 15),ponieważ gdy zrobił na 4,4 to samochód zaczął źle chodzić, tak jakby nie chodził na wszystkie gary oraz trzęsło karoserią. Kolejną sprawą jest to, że było cos robione z prawą głowicą a mianowicie był zmieniany wałek ssący oraz nastawnik faz rozrządu był uszczelniony na sylikon a nie uszczelkę. 20190507_145907.mp4
  7. Witam. Posiadam audi a4 b6 Avant z silnikiem 3.0 Asn w quattro i chce zalozyc ładne felgi na lato.  Mam mozliwosc zakupu ladnych felg ori s line 18" od A4 o numerach 8jxh2, et 30. Czy bez problemu bedą pasować ? Nic nie bedzie ocierac ? Z góry dziekuje za pomoc.
  8. Witam. Posiadam audi a4 b6 Avant z silnikiem 3.0 Asn w quattro i chce zalozyc ładne felgi na lato. Mam mozliwosc zakupu ladnych felg ori s line 18" od A4 o numerach 8jxh2, et 30. Czy bez problemu bedą pasować ? Nic nie bedzie ocierac ? Z góry dziekuje za pomoc
  9. W tytule jest napisane ze prawdopodobnie lewa głowica. W poście jest nagrany i wstawiony dzwięk podczas pracy silnika.
  10. Mialem u siebie coś takiego i mechanik powiedzial ze to wariator sie odzywal. Skonczylo sie na tym ze zaczal chrobotac podczas ciaglej pracy silnika. Wymieniłem wariator i problem ucichł.
  11. Problem rozwiazany. W serowniku silnika spalilo sie cos od sondy labda (chyba jakis przekaźniczek badz komdensatorek), lecz teraz nasuwa sie pytanie. Czy jest taka mozliwośc iż sonda zrobila zwarcie i spalila ten przekaźniczek?
  12. Edit. Po wynianie wariatora wydechowego stukot z silnika ustał, lecz zostala nierówna praca na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu dragania ustępują. Problem twi w tym iż po podpięciu kompa nie ma parametrów fazy rozrzadu na prawej glowicy a dokladnie kątów, jak rowniez pozostalo wypadanie zapłonow na trzech cylindrach. Sondy sprawdzone, katy sa w stanie niemal idealnym. Ciśnienie na cylindrach jak i oleju jest, czyjnik polozenia wału rowniez jest dobry. W czym moze tkwic problem? W elekteonice? Padł soft i Ecu nie zczytuje danych? Z góry dziekuję za pomoc.
  13. Witam. Ogarął Pan problem z tymi drganiami i migającą kontrolką?
×
×
  • Create New...