Skocz do zawartości

.Cinek

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O .Cinek

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia .Cinek

1

Reputacja

  1. .Cinek

    Ubytek płynu chłodzącego

    Ok. Dzieki za informacje
  2. .Cinek

    Ubytek płynu chłodzącego

    Jest czerwony, tylko myślałem przy opracowywaniu zmienia kolor.
  3. .Cinek

    Ubytek płynu chłodzącego

    Jeżeli to magistrala, to jest możliwe ze przez to ucieka płyn bo się sączy na śrubkach?
  4. .Cinek

    Ubytek płynu chłodzącego

    Wie ktos może co to jest na zdjęciu?
  5. .Cinek

    Ubytek płynu chłodzącego

    Jak narazie dolałem ubytek płynu tydzień temu i obserwuje czy ucieka i jezeli tak to w jakim tępie. Wczoraj zajrzałem pod samochod na kanale i zobaczyłem że jest coś zielonego jakby płyn sie ciekł po jakiejś śrubce i wyparowywał. Dobrze rozumuję? Jeżeli tak to co to jest i z tego oto czegoś moze się sączyć?
  6. .Cinek

    Ubytek płynu chłodzącego

    Dzieki za podpowiedzi i nakierowanie gdzie szukać ewentualnych przyczyn. Postaram sie posprawdzać w najbliższym czasie po pracy i napisać o postępach i efektach. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie bloku. Czy sprawdzenie ciśnienia na poszczególnych cylindrach wykluczy pęknięcie bloku? Czy jest jakaś metoda na sprawdzenie go, ponieważ w głębi serca mam nadzieję ze jest cały, aczkolwiek chciałbym mieć pewność co do niego ?
  7. .Cinek

    Ubytek płynu chłodzącego

    Witam. Mam problem z moją Audi 3.0 v6 ASN quattro 2003 roku, przebieg 306k km. A mianowicie ubyło mi płynu chłodzącego okolo 1cm pod kreską minimum. Aktualnie poziom płynu utrzymuje się cały czas taki sam, nie ubywa wiecej. Brak jakichś kolwiek wycieków ( codziennie po pracy zostawiam auto na kostce i następnego dnia rano sprawdzam, zero plam). Uszczelka pod głowicą sprawna ( sprawdzona testerem CO2 do UPG, przez 10 minut przy obrotach okolo 3k płyn nie zmienił koloru ), płyn chłodzący czysty różowy, zero oznak w nim oleju. Pod korkiem od wlewu oleju nie ma masełka, a rano na zimnym nie dymi na biało ani na szaro. Podpowie mi moze ktoś co moze być przyczyną ubytku? Pierwsze zdjecie - przed testem, drugie- po dziesięcio minutowym teście.
  8. Gratulacje i powodzenia w przyszłych modach ? Btw, dowiedziałeś się co to za cykanie kilka sekund po odpaleniu? Niektórzy mówią że ze to nastawniki. Dobrze rozumieją?
  9. .Cinek

    Zgasl podczas jazdy

    Podłącz kompa i sprawdz czy wywala jakies błędy.
  10. Miałem taki sam problem z brakiem wartości w kanale 93. Powodem był zimny lut i spalone jakieś małe gówienko ( kondensatorek o ile dobrze pamiętam ) w ECU. Elektronik naprawił i wartości wróciły.
  11. Jeżeli wartości są dodatnie i to wysokie to znaczy ze jest nieszczelność w dolocie i bedzie sypać błąd, może być nierówna praca silnika oraz wypadanie zapłonów.
  12. Aktualnie zapala Ci się check engine? Posiadasz jakis program by odczytać błędy? Po 1 zwrócil bym uwagę na wartości kątów w grupie 093? Chodzi o ustawienie rozrządu, Po 2, sprawdź grupie 032, 033 tylko najpierw skasuj błędy. To są krótko terminowe korekty i można z nich odczytać czy są jakieś nieszczelności w układzie kolorowym. Przyczyn może być bardzo dużo, najpierw pasowało by podpiąć kompa i sprawdzić czy są błędy jakieś bo tak ciężko jest wróżyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...