Jump to content

frsh95

Pasjonat
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About frsh95

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    NGI

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzieki ale na kazdej stronie z czesciami jest napisane ze ta sonda to do 1.8t a ja mam 2.0 alt i wgl ilosc biegunow nawet sie nie zgadza to ja nie wiem...
  2. Bylem u mechanika, sonda do wymiany, rozumiem ze to na pewno sonda przed katem, macie jej numer czesci? Brac boscha czy jakis inny polecany?
  3. @przem8 Zrobiłem tylko logi statyczne, pewnie nic to nie da ale możesz spojrzeć. Nie miałem drugiej osoby do zrobienia dynamicznych. Samochód i tak raczej oddaje z tym problemem do mechanika, niech on ogarnie wszystko bardziej profesionalnie. LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_6pwp9.html PB http://vaglogi.pl/log-002_033_juyv5MM.html
  4. Czy mógłbyś napisać jak wykonac takie logi? Czy to na jałowym czy podczas jazdy? Mam kabel i program VCDS. Lpg właśnie mam od lipca. Sondy boscha.
  5. Piszę tutaj aby nie zakładać nowego tematu. Ostatnio mi audi strasznie osłabło i pojawiał się błąd kata, sprawdziłem u mechanika kata i sondy i było wszystko git. Usunąłem błędy i teraz od razu sie wyświetla błąd sondy 16514, co usune to znowu. Czytałem że może coś z przepływką (szczegolnie ze mechanik mowil ze sondy prawie nowe), więc wyczyściłem jak potrafiłem, złożyłem i auto jakby odżyło ale błąd dalej się wyświetla. I pytanie do was, mechanik mi sprawdzi cały dolot czy nie ma nieszczelności bez problemu? I najważniejsze pytanie eżektor strasznie mi syczy, tak ma być? I ostatnie pytanie czy to na zdjęciu ma cykać cyklicznie i to jest git? Jeszcze jedna sprawa bo mam odpowietrzenie odmy z b7 a mam a4 b6 i czy te wieksze rury musza byc ma maxa szczelne (bo mam jakas samorobe zrobiona) czy to nie wplywa na nic bo to tylko odpowietrzenie?
  6. Jak silnik chodzi słychać dziwne sykanie (jakby zwarcie na kablach zapłonowych) po prawej strony silnika, odnalazłem pewne małe pęknięcie na takim kabelku ale nie wiem od czego ta część, jakie objawy może powodować te pęknięcie i od czego jest ta część zaznaczona na zdjęciu. EDIT: Czy to jest regulator ciśnienia paliwa? Nie wiem ile z tym jeżdzę ale chyba z miesiąc, przez ten dziurawy kabelek mógł się uszkodzić ten regulator? Można kupić sam kabelek i samemu wymienić?
  7. Jak skasować błędy na vdcs lite? I co w związku z tym katalizatorem? Wycina sie go całkiem czy trzeba koniecznie nowy? A gdzie znajduję się ten czujnik stopu ktory wymienic?
  8. Wymieniłem akumulator nie dawno, z wcześniejszym miałem przeboje, musiałem go co chwila ładować, wyjmować wkładać codzien itp. Po zakupieniu nowego po kilka dniach zaczęła się palić ikonka check engine. Kupiłem interfejs vag kkl i wstawiam tu logi. Co może być do zrobienia? Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 909 557 Component: 2.0L R4/5VS G 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 VCID: F093D3C3A3BB 4 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D1320 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 2 Faults Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent
  9. Witam. Ja podepne sie do tematu, bo mam rsne z sw 0220 i navi 2019 ale jest menu po angielsku, chcialbym wgrac polskie menu, mozecie podpowiedziec jak to zrobic i gdzies czytalem ze jak wgram pl menu to usunal sie mapy najnowsze czy to prawda?
  10. Ale wlasnie jak wtyczke mam odpieta, zamykam pilotem caly samochod to bagaznika tez nie da sie otworzyc reka, to co to za blokada?? Normlanie dziala przy odpietej kostce ale to dziwne skoro odpowiada za blokade.
  11. I jak koledzy sobie poradziliście z tym? Bo mam ten sam problem.
  12. No ale od czego on dokladniej jest? Musi byc podpiety bo? Jak odkrecic ta wkladke, tymi inbusami dwoma czy te cztery sruby 10?
  13. Witam. Otwieranie klapy bagaznika z kluczyka i pilota mi dziala, ale na dotyk nie dziala. Odpialem kabelek widoczny za zdjeciu i zaczelo dzialac. Dziala wtedy wszystko. Co to za kabelek, za co jest odpowiedzialny, czy moge jezdzic z odpietym czy to wazne?
×
×
  • Create New...