Jump to content

szymonq

Pasjonat
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About szymonq

Informacje

  • First name
    Szymon
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Devproszę o sprawdzenie, z góry dziękuję
  2. Z jednej strony też nie chciałem inwestować w cały słupek bo w poprzedni trochę zainwestowałem. Przy wymianie uszczelki pod głowicą wyszły na jaw wszystkie mankamenty osprzętu itd jakieś części leżały w misce olejowej. Przy okazji też założone były nowe pierścienie. Olej dalej ubywał ale jakby z czasem coraz mniej (przez docieranie). No ale cóż finalnie kupiłem cały silnik (z sporą ilością osprzętu i skrzynią w gratisie) w cenie bardziej zadbanego gołego słupka. Wiem, że to też ryzyko ale składanie silnika z innego dołu i głowicy widocznie było dla mojego mechanika bardziej ryzykowne (chociaż podejrzewam, że też mniej roboty). Teoretycznie na ten silnik mam miesiąc gwarancji rozruchowej a włożenie go mam za free, no ale jeśli będzie coś nie tak z silnikiem to nie dość że będę bujał się z wysyłką tego to wyciągnięcie pewnie już za free nie będzie
  3. @piotrekZchmechanik twierdzi, że bloku się sprawdzić nie da (jest za duży do umieszczenia w wannie gdzie testują czy gdzieś tam). Specjaliści w innej firmie od głowic mówią, że co prawda da się sprawdzić blok ale skuteczność ok 70% właśnie ze względu na gabaryty. Stanęło na zakupie słupka, który nie był rozbierany. Składanie z innego, niepewnego bloku to chyba większe ryzyko.
  4. @piotrekZchu mnie głowica wróciła z testu szczelności i bez zarzutów. Mechanik twierdzi w związku z tym, że blok musi być walnięty.
  5. @piotrekZchmam bardzo podobny problem. Silnik ALT instalacja gazowa. Z tym, że parownik mam wpięty w układ chłodzenia (równolegle). Niedawno była robiona uszczelka pod głowicą. Płyn gdzieś uciekał. Ogrzewanie nie działało na wolnych obrotach. Przyczyną jest najprawdopodobniej zbyt niskie ciśnienie w układzie chłodzenia na wolnych obrotach. Zamiast przez nagrzewnicę płyn miał łatwiej lecieć przez parownik. Mój mechanik walczył z tematem na wszystkie możliwe sposoby, stanęło na dodatkowej pompce elektrycznej do układu (przed nagrzewnicą, obok aku). Krótki czas było ok, grzało. Ale płyn dalej gdzieś znikał, w końcu układ się zapowietrzył i przestało grzać,. Jak auto miałem odstawić do mechanika to w drodze dodatkowo pojawił się problem z niskim ciśnieniem oleju, wywaliło więcej płynu i podsumowując - ledwo dojechałem. Efekt jest taki, że auto stoi u mechanika, ma rozbierać silnik od nowa. Jak dowiem się czegoś nowego to mogę dać Ci znać, może pojawi się trop który Ci też pomoże.
  6. Podstawowe rzeczy sprawdziłem jak najbardziej, żarówki były całe, wiązka od lampki była podpięta. Dlatego też zapytałem w pierwszym poście czy to może być bezpiecznik. https://a4-klub.pl/topic/38299-schemat-rozpiska-bezpieczników-a4-b6-b7/ W powyższym poście nie znalazłem konkretnego bezpiecznika a od oświetlania wewnętrznego jest wymieniony tylko: Tak więc mnie zastanawia który odpowiada za oświetlenie "górne"
  7. W tym sęk że nie świecą w żadnym możliwym przypadku. Może ktoś wie w czym może być problem?
  8. Podczas jazdy powiedzmy powyżej 60-70km/h pojawiło się stukanie w okolicy podszybia. Tak jakby przepływ powietrza wprawiał coś w wibracje. Dźwięk nie jest zbyt głośny i przypomina stukanie plastyku w metal. Nie potrafię go namierzyć w żaden sposób.
  9. Panowie/Panie taki problem. Lampki na podsufitce (schowane pod osłonami przeciwsłonecznymi) nie świecą. Te na środku podsufitki działają ok. Czy to może być problem z bezpiecznikiem (oddzielny niż reszty oświetlenia)? Czy one świecą jedynie po opuszczeniu osłony czy odpalają się razem z innymi np po otwarciu drzwi lub włączeniu przyciskiem?
  10. Panowie, kupiłem sobie adapter Bluetooth > AUX. Taki - KLIK 1. Żeby go podłączyć do Concert (chyba 2. - CD) rozumiem, że potrzebuję kabla z emulatorem zmieniarki czy sam kabel? Jeśli tak to jaki? 2. Czy będzie jakaś różnica na wtyczkach AUX i cinch? 3. Chciałbym wszystko upchać z tyłu radia. Czy jest jakaś opcja, żeby gdzieś tam z radia podłączyć zasilanie do tego adaptera? Nie ma wbudowanego akumulatora i odpala się po podaniu napięcia więc byłoby super gdyby to schować i nie mieć kabla pociągniętego do zapalniczki.
  11. Faktycznie, dopatrzyłem się szczelin w które wchodzą te zatrzaski z gruszki. No ale nadal można to ustawić odwrotnie bo jest delikatna różnica -nie jest to symetryczne. Taki biały dodatkowy element na klapach 'u góry' na tym zdjęciu:
  12. Ale dałem ciała ? źle podłączyłem wężyki ?‍♂️ No i teraz działa jak trzeba ale jeszcze zastanawia mnie jedna kwestia. Jak powinna być ustawiona ta tuba w środku kolektora? Przy pierwszym demontażu ta tuba była jakby złączona z gruszką a teraz przy wyciąganiu została tam gdzie była. Ogólnie to jak ręcznie poruszę dźwignią to słyszę że się obraca w obie strony ale nie jestem pewny czy to dobrze poskładałem.
  13. Tak też podejrzewałem, czy jest jakiś sposób żeby go sprawdzić? Na vagu może jakiś błąd będzie? Ewentualnie na jaki zmienić nowy ori/zamiennik(jakiej marki)? A może od razu całą gruszkę bo guma do wymiany i ramię pękło przy ściąganiu (swoją drogą jak je ściągnąć/założyć żeby nie pękło - strasznie ciasno siedzi?)
  14. Panowie u mnie też, jakby to powiedzieć, strzeliła guma ? Rozebrałem, dla testu skleiłem (i tak wymienię na nową), poskładałem no i ciągnie ale problem jest taki że zostaje wciągnięte, jakby cały czas podciśnienie trzymało, nawet po zgaszeniu. Dopiero po ściągnięciu tego krótkiego wężyka który wchodzi w gruszkę ciśnienie spada i cięgno wraca na normalną pozycję. Co może być powodem?
  15. Panowie, czy czas 'przytrzymania' kluczyka w zamku się ustawia jakoś bo u mnie po zwykłym otwarciu, czyli ułamek sekundy, otwierają się wszystkie szyby do samego końca ?
×
×
  • Create New...