Jump to content

michall51

Pasjonat
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About michall51

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

337 profile views
  1. Witam, mam problem z napianczem paska alternatora. Na zimnym silniku wydaje dziwne dźwięki ( klikanie ) dzieje się to tylko na obrotach jałowych 720 rpm. W momencie gdy dodam delikatnie gazu, dźwięk nie występuje. Gdy się rozgrzeje dźwięk znika i powraca wtedy np gdy samochód stoi na jałowych i zamykam szybę, wtedy obroty silnika spadają na ułamek sekundy poniżej normalnej wartości ponieważ dostaje obciążenie właśnie z zamykającej szyby. Załączam filmik na którym dociskam napinacz delikatnie drewnianym kołkiem i wtedy również klikanie ustępuje. Miał ktoś taki przypadek? Wymieniać? Zostawić? Proszę o porady. Pozdrawiam VID_20200222_134515.mp4
  2. Dzięki za wyjaśnienie. Udało mi się wszystko podłączyć i działa elegancko, ale mam jeszcze jedno pytanie 🙋 Którędy przeciągaliście kabel na drugą stronę? Od nóg kierowcy do nóg pasażera? Od strony pasażera widziałem dziure, a od strony kierowcy jest nagrzewnica i nie bardzo widać jakieś przejście na drugą stronę. Pozdrawiam
  3. Teraz wszystko rozumiem. Sprawdziłem pin 2 w kostce pomarańczowej i jest w nim Masa po otwarciu drzwi, a po zamknięciu znika więc dobrze. Powiadasz ledy od kolegi, @Tomnik Jak możesz to wytłumacz mi jeszcze o co chodzi z tym kablem iluminacji, który Ty brałeś z iluminacji popielniczki Wielkie dzięki za pomoc!
  4. Wielkie dzięki za wytłumaczenie, stawiam piwo 🍻 Jeszcze dopytam: Czyli tutaj pod śrubę mogę wpiąć kabel plusowy, następnie na kablu bezpiecznik, a następnie do lampki.? Pod którą śrubę z tych najlepiej się podpiąć?
  5. Okej, czyli rozciąć kabel biało brązowy za wtyczka pomarańczową i wpiąć tutaj masę od lampki? "Plus ze skrzynki bezpieczników z zacisku 30" Czyli tutaj gdzie zaznaczyłem na zielono? A z drugiej strony bezpiecznik 5 amper włożyć? Przepraszam, że tak dopytuje, ale jestem trochę ciemny w tych sprawach i nie chce zepsuć. Dlatego proszę o dokładne wytłumaczenie i odpowiedź na moje pytania. Sugerowałem się tym zdjęciem. To jest ten zacisk 30? Pozdrawiam
  6. czyli u Ciebie zapalają się lampki na nogi kierowca i pasażer jednocześnie gdy otworzysz drzwi ? A gdy siedzisz w środku i włączysz światełko w podsufitce to również na nogi światełko kierowca i pasażer sie zapala?
  7. Dzięki kolego. Sprawdziłeś czy po zapaleniu ręcznie lampki w podsufitce oświetlenie na nogi również sie zapala? Dzięki Panowie @cysiek18 i @lipmar1789
  8. kurcze, a są jakieś schematy? Lub ktoś inny robił coś takiego?
  9. michall51

    B7 Crew

    przyłączam się do pytania... tyle ze mi zaczęły skrzypieć od kierowcy i pasażera ... praktycznie w jednym czasie i jeszcze niczym nie psikałem dziwne rzeczy
  10. Panowie wszystko pięknie ładnie działa, aczkolwiek mam jedno pytanie. Gdzie podpiąć lampkę która świeci na nogi kierowcy / pedały i nogi pasażera, aby świeciły po otwarciu drzwi? Tzn chciałbym podpiąć pod światełko w podsufitce, tak aby zapalały sie po otwarciu drzwi, a także wtedy gdy włączę ręcznie światełko w podsufitce to też chciałbym zeby na nogi sie zapalało. Wiem, że będzie mi świeciło na nogi kierowcy i pasażera ( jednocześnie tu i tu, jedna i druga strona) po otwarciu drzwi, ale właśnie tak chcę. Wiadomo, ze można ciągnąć kabel z podsufitki az pod nogi, ale trzeba go sporo i trzeba sie bawić zeby ładnie go ukryć, a więc moje pytanie: gdzie na dole gdzies blisko nóg jest kostka / kabel który idzie do podsufitki? Pozdrawiam
  11. u mnie też latało, rozebrałem cały słupek D, zeby dostac sie od tych otworków przez które nalezy włożyć drucik.... lecz po zdjęciu siłownika klapy bagaznika okazało się, ze wystarczyło dokręcić nakrętkę na kluczyk 13 tylko z zewnątrz, ponieważ od środka nakrętka się jeszcze trzymała i stała w miejscu, więc nie trzeba było jej trzymać od środka. Tyle miałem szczęścia w tym nieszczęściu. pzdr
  12. Witam. Rozebrałem rozebrałem dzis tapicerke bagaznika i okazuje się ze silniczek wycieraczki mam z passata b5 fl, z taką oto dyszą. i mam pytanie, czy dysza z A4b7 która wygląda tak, będzie pasowała na silniczek z passata b5fl? Pytam, ponieważ ta dysza z passata stoi nieruchomo, a jak wiadomo powinna się kręcić razem z wycieraczką, tak jak w przypadku ori dyszy a4b7. pytanie tylko czy ta dysza z b7 będzie pasowała na silniczek z passata b5fl. Z góry przepraszam, że post bez ładu i skłądu
  13. a jak zdjąć ten element? gdzie są spinki? śruby? bo szukam i szukam i są poradniki tylko jak zdjąć środkowe słupki, a o tym nigdzie nie ma jest to poszycie tylnego słupka, który znajduje się w bagażniku a4b7 avant. Edit: jeden wcisk sprężysty znajduje się blisko miejsca tego gdzie wchodzi roleta, a drugi mniej wiecej na środku tego trójkąta, należy energicznie pociągnąc i wyskoczy. Oraz w miejscu mocowania siatki do sufitu , pod tą zapadką znajduje sie śruba na torx 40 + na samym końcu od strony pasażera który siedzi z tyłu jest taki jezyczek, ale tam też należy energicznie pociągnąć i wyskoczy.
  14. Witam. Rozebrałem rozebrałem dzis tapicerke bagaznika i okazuje się ze silniczek wycieraczki mam z passata b5 fl, z taką oto dyszą. i mam pytanie, czy dysza z A4b7 która wygląda tak, będzie pasowała na silniczek z passata b5fl? Pytam, ponieważ ta dysza z passata stoi nieruchomo, a jak wiadomo powinna się kręcić razem z wycieraczką, tak jak w przypadku ori dyszy a4b7. pytanie tylko czy ta dysza z b7 będzie pasowała na silniczek z passata b5fl. Z góry przepraszam, że post bez ładu i skłądu
×
×
  • Create New...